۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
امکان پخش‌زنده و مناظره رایگان در پیام‌رسان‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات
معاون سازمان فناوری اطلاعات خبر داد

امکان پخش‌زنده و مناظره رایگان در پیام‌رسان‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: امکاناتی مانند تیک آبی، پخش زنده و مناظره رایگان، بیشترین میزان تخفیف برای تبلیغات از جمله امکاناتی است که برای نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، حامد منکرسی، اظهار کرد: با توجه به استقبال مخاطبان در استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، تصمیم بر این شد که از این ظرفیت‌ها برای تبلیغات انتخابات استفاده شود.

وی افزود: هر کدام از نامزدها باید آدرس کانال تبلیغاتی و مشخصات نماینده خود را در پنجره دولت هوشمند ثبت کنند تا از این طریق بتوانند به‌راحتی امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده، را دریافت کنند؛ همچنین هر یک از نامزدها می‌توانند یک کانال با نشان تأیید شده تیک آبی در پیام‌رسان‌های داخلی برای خود ایجاد کنند.

معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: در این کانال‌ها امکانات ویژه‌ای مانند پخش زنده و مناظره به‌صورت رایگان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. هزینه تبلیغات نامزدها در این پیام‌رسان‌ها بالاترین میزان تخفیف را دارد.

منکرسی با بیان اینکه ثبت‌نام در پیام‌رسان‌های داخلی از ۲۲ بهمن آغاز شده و تا ۲ اسفند ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: باتوجه‌به محدودیت فنی پیام‌رسان‌ها برای ارائه خدمات مشاهده‌شدن محتوای اعلامی بر اساس تعداد کرسی هر استان، ظرفیت‌هایی مشخص شده است؛ بنابراین اولویت در هر استان با نامزدی خواهد بود که زودتر درخواست خود را به ثبت و تائید برساند.

وی تاکید کرد: اگر در یک حوزه انتخابیه، تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کننده بیش از ظرفیت پیام‌رسان‌ها باشد، تعداد بسته‌های تبلیغاتی یا تکرار آن کاهش خواهد یافت. مسئولیت نظارت بر محتوایی که از ستاد مجازی نامزدها منتشر می‌شود، بر عهده مسئولان کانال است و باید با قوانین جاری کشور مطابق باشد.

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره سرنوشت نشان ویژه کانال‌ها پس از انتخابات، گفت: اگر نامزد موردنظر رای مناسب را به دست بیاورد و به مجلس راه پیدا کند، کانال او با همان نشان تیک آبی حفظ می‌شود، در غیر این صورت نشان ویژه کانال حذف خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۳٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha