۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
 هوشمندسازی شبکه‌ آب‌رسانی بوشهر در دستور کار قرار بگیرد
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

هوشمندسازی شبکه‌ آب‌رسانی بوشهر در دستور کار قرار بگیرد

بوشهر- جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: موضوع بازسازی و هوشمندسازی شبکه‌های آب‌رسانی به ویژه در مرکز استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا جانباز ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: نسبت به قطع انشعابات خانه باغ‌های استان بوشهر اقدام فوری شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: رفع جیره‌بندی توزیع آب باید در تمامی نقاط استان بوشهر با تسریع در اجرای طرح‌ها استمرار یابد.

جانباز اضافه کرد: شرایط استان بوشهر تأمین آب‌رسانی را سخت و دشوار است که اعتبارات لازم برای تسریع اجرای طرح‌های آب‌رسانی تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مقابله با تنش آبی برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی بوشهر تخصیص‌یافته است.

جانباز اضافه کرد: طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم باید در کوتاه‌ترین زمان برای تسریع در عملیاتی شدن آن اقدام شود تا بر اساس برنامه تعیین‌شده وارد مدار بهره‌برداری در حل مشکلات مردم شود.

جانباز بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده آب‌رسانی را یکی از ضرورت‌ها دانست و بیان کرد: موضوع بازسازی و هوشمندسازی شبکه‌های آب‌رسانی به ویژه در مرکز استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد تا بخشی از مشکلات توزیع آب برطرف شود.

وی با بیان اینکه در نوسازی و ترمیم شبکه آب‌رسانی شرکت آبفای استان بوشهر باید خود اتکاء باشد گفت: باید سریعاً برای عملیاتی شدن آب‌شیرین‌کن‌های راکد تعیین تکلیف تا بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار تولید در حل مشکلات مردم شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بلاتکلیفی پروژه‌ها را بزرگ‌ترین افت در برنامه‌ها و طرح‌ها دانست و افزود: باید برای تسریع طرح‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر با تصمیم‌گیری مطلوب و قاطع در تحقق اهداف برنامه تلاش شود.

کد خبر: ۲۷٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha