۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
۱۵۰۰ زمین طرح جوانی در استان سمنان واگذار شد
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

۱۵۰۰ زمین طرح جوانی در استان سمنان واگذار شد

شاهرود - هاشمی استاندار سمنان گفت: یک هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن طرح جوانی و تشویق به فرزندآوری در استان واگذار شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی زمین در قالب نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این افراد خانواده هایی هستند که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد که در مجموعه نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی های درخواست خود را ثبت کرده باشند.

وی با بیان اینکه این افراد ۲۰۰ متر زمین برای ساخت خانه ویلایی دریافت می کنند، افزود: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان واگذار شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه واگذاری زمین در قالب قانون حمایت از طرح جوانی جمعیت رایگان است، تاکید کرد: متقاضیان باید شرایط آن را داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه اختصاص وام ازدواج و فرزندآوری دو اولویت در استان است، گفت: پرداخت وام‌های ازدواج، مشاغل خانگی و واگذاری زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت راهبردهای مدیریت کلان در استان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در سفر دور اول هیات دولت به استان سمنان بیش از میزان مصوب، اعتبارات جذب شده است، تاکید کرد: ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مازاد بر سهم استان در اعتبارات سفر به استان سمنان اختصاص یافته است.

استاندار سمنان همچنین گفت: ۲۸ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر استانی اول هیات دولت به استان سهم پروژه های مرتبط با آب و خشکسالی در استان می شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha