۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
 فعالیت ۵۲ جایگاه ویژه دوگانه سوز کردن خودروهای سبک حمل بار و مسافر در البرز
رئیس واحد سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز خبر داد

فعالیت ۵۲ جایگاه ویژه دوگانه سوز کردن خودروهای سبک حمل بار و مسافر در البرز

کرج- رئیس واحد سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: همزمان با شروع ثبت نام در طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی در کشور، ۵۲ باب جایگاه ویژه گاز فشرده طبیعی در استان البرز نیز آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، مجید صالحی با تاکید بر لزوم ثبت نام رانندگان خودروهای عمومی تاکسی و انواع وانت بار متقاضی در این طرح گفت: اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره موبایل نوبت گیری کنند.

صالحی افزود: با شروع ثبت نام در طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی (تاکسی‌ و انواع وانت‌بار) در کشور، استان البرز با وجود ۵۲ باب جایگاه گاز فشرده طبیعی (CNG) و با مصرف بیش از ۷۰۰ هزار متر مکعب در روز بیش از پیش آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

رئیس واحد سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان اینکه برای دوگانه سوز کردن خودروهای سبک عمومی ( تاکسی و انواع وانت بار) هیچگونه هزینه ای دریافت نمی شود و کاملا رایگان است گفت: صاحبان تاکسی‌ و انواع وانت‌بار برای گاز سوز شدن کردن خودروی خود به سامانه HTTPS://GCR.NIOPDC.IR مراجعه و ثبت‌نام کنند.

کد خبر: ۲۷٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha