۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
لزوم توجه به پدافند غیرعامل در شبکه راه‌های استان زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تاکید کرد؛

لزوم توجه به پدافند غیرعامل در شبکه راه‌های استان زنجان

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: استان زنجن مرکز اتصال استان‌های شمالغرب به تهران است و می طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: خوشبختانه در استان زنجان در اجرای تمام پروژه های عمرانی به موضوع پدافند غیرعامل توجه می شود.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت بسیار مهم مورد توجه است، اظهار کرد: مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان همکاری و تعامل خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص اجرای پروژه ها دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ جغرافیایی موقعیت خاصی دارد و با هشت استان ارتباط دارد، افزود: لزوم توجه به موضوع پدافندغیرعامل در این محورها بیشتر مشهود است و باید به آن ویژه توجه شود.

اسماعیلی، با بیان اینکه زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استانهای شمالغرب به تهران به عنوان پایتخت کشور است می طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.

وی گفت: باید توجه ویژه ای در حوزه پدافند غیرعامل در بخش شبکه راهی داشته باشیم و باید این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha