۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیارد ریالی| پرونده‌ای با شاکیان رو به افزایش
رئیس پلیس بین‌الملل خبر داد

استرداد کلاهبردار ۹۰ میلیارد ریالی| پرونده‌ای با شاکیان رو به افزایش

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد فردی به اتهام جعل و کلاهبرداری در فضای مجازی به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس یکی از کشورهای همسایه، فردی را به اتهام کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضایی کشور بود دستگیر و به کشور مسترد کرد.

وی افزود: فرد مسترد شده، از طریق جعل و استفاده از شیوه ها و روش‌های متقلبانه از طریق درگاه فضای مجازی و حساب شخصی خود اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از بیش از ۲۰۰ نفر از افراد بی بضاعت، قشر مستضعف و معلول و ناشنوایان کرده و چندی پیش از کشور متواری شده بود.

رئیس پلیس بین الملل فراجا ضمن ملاقات با برخی مال باختگان تصریح کرد: این متهم رئیس هیات مدیره، مسئول فن آوری و مسئول مالی شرکت بوده که با تبلیغات وسیع در کشور با شعار اعطای سود حداکثری اعتماد متضرران را برای خرید سهام این شرکت جلب می کند.

وی افزود: تا قبل از استرداد این فرد، مال باختگان پرونده ۲۰۰ نفر بوده، لیکن در روند رسیدگی پرونده و با شکایت شاکیان جدید این تعداد به ۴۴۰ نفر و احتمالا در آینده به ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha