۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی
با حضور مدیرعامل بانک شهر صورت می گیرد

رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی

رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی با حضور مدیرعامل بانک شهر و در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) صورت می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک شهر، مدیرامور اعتبارات بانک شهر در حاشیه برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با اشاره حمایت های گسترده بانک شهر از فعالان صنعت پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان در این صنعت، گفت: این بانک نقشی مهم در پیشبرد اهداف شرکت های فعال این حوزه دارد و تلاش می کند به عنوان بانکی پیشرو که از دانش‌بنیان کردن شرکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای کردن تولید در صنعت پتروشیمی حمایت می کند؛ معرفی شود.

ایمان امینی پور با بیان اینکه بانک شهر طی سال های اخیر حضوری مستمر و با برنامه در نمایشگاه های تخصصی صنعت پتروشیمی داشته است، تصریح کرد: این بانک از حامیان اصلی نمایشگاه ایران‌پتروکم است و یکی از کارهای بزرگ بانک در این دوره رونمایی، از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی است.

امینی پور ادامه داد: با این رونمایی، بانک شهر نقشی مهم در جلوگیری از خام فروشی محصولات پتروشیمی و کمک توسعه و رشد به این صنعت خواهد داشت.

مدیرامور اعتبارات بانک شهر خاطرنشان ساخت: سبد محصولات بانک برای فعالان صنعت پتروشیمی متنوع و قابل توجه است، اما ما به دنبال گسترش خدمات رسانی و جذب بیشتر شرکت های پتروشیمی به خصوص پیمانکاران مرتبط با این حوزه هستیم.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha