۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
شرکت کروز در نمایشگاه کار ایران حضور دارد

شرکت کروز در نمایشگاه کار ایران حضور دارد

شرکت صنایع تولیدی کروز در ششمین نمایشگاه کار ایران با هدف رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما و تسهیل فرایند جذب و استخدام نیروی کار در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش بازار، معرفی فرصت‌های شغلی موجود در شرکت کروز، جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز آشنایی با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز، از جمله اهداف حضور این مجموعه در نمایشگاه کار ایران است.

شرکت کروز در طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی نظیر رشته الکترونیک، صنایع، مکانیک، شیمی و خطوط مونتاژ نیروی انسانی نیاز دارد و در روزهای برگزاری نمایشگاه کارشناسان این شرکت، آماده پاسخگویی به سوالات کارجوان هستند.

شرکت کروز در یک ارزیابی، به عنوان مراکز صنعتی محبوب کارجویان شناخته شده است. این شرکت اکنون بالغ بر ۱۴ هزار نیروی انسانی دارد و با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر سرویس رفت و آمد، پاداش‌ و پرداخت به موقع حقوق و مزایا مورد توجه زنان و مردان جویای کار قرار دارد.

مجموعه کروز فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران دارد.

این شرکت به دلیل قرارگیری در میان ۶۰ شرکت برتر اقتصاد ایران، برند ارزشمندی در کارنامه کاری نخبگان خواهد بود.نمایشگاه کار ایران طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود، شرکت کروز در سالن A و غرفه ۴۰ میزبان کارجویان خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۳٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha