۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
توانایی بالای ایران برای صادرات ادوات و تجهیزات با کیفیت کشاورزی به کوبا

توانایی بالای ایران برای صادرات ادوات و تجهیزات با کیفیت کشاورزی به کوبا

در نشست مشترک هیات کشاورزی کوبا و مدیران مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اعلام شد: امکان صادرات ماشین‌ها و ادوات خاکورز، کاشت و سمپاش های نوین و مدرن به کشور کوبا فراهم است.

به گزارش بازار، رسول سلگی قائم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در این نشست اظهار کرد: با توجه به توانمندی بالای سازندگان ادوات و دنباله بند های کشاورزی بویژه ماشین‌ها و ادوات خاکورز، کاشت و سمپاش های نوین و مدرن امکان صادرات این دستگاه ها به کشور کوبا فراهم است.

نماینده عالی کشاورزی کوبا با بیان اینکه از ماشین ها و ادوات تولیدی کشاورزی در نمایشگاه بین المللی ماشین های کشاورزی مشهد بازدید کرده است، اظهار امیدواری کرد: از این ماشین ها در توسعه کشاورزی کوبا استفاده شود. کیفیت بالای ادوات همچنین قیمت مناسب آن به نسبت محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی موجب اشتیاق و تمایل مسئولین کشاورزی کوبا به بهره گیری از محصولات تولیدی کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا همچنین اعلام کرد: امکان کشت مشارکتی(فراسرزمینی) با شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله و قابل تمدید امکان پذیر است.

گفتنی است، کوبا آمادگی خرید حداقل ۱۵۰۰ دستگاه ادوات و دنباله بند کشاورزی از کشور ایران را اعلام کرد.

کد خبر: ۲۷۳٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha