۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
تلاش جهادی فولاد سرمد در راه‌ اندازی پروژه کلاف‌ سازی

تلاش جهادی فولاد سرمد در راه‌ اندازی پروژه کلاف‌ سازی

شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان میلگرد فولادی به منظور تکمیل زنجیره تولیدی خود اقدام به احداث واحدهای فولادسازی، کلاف سازی و احیا مستقیم کرده است.

بازار؛ گروه صنعت: شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان وعرضه‌کنندگان میلگردفولادی درکشور بوده که بمنظور تکمیل زنجیره تولیدی خود اقدام به احداث واحدهای فولادسازی، کلاف سازی و احیا مستقیم نموده است.
به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه پروژه کلاف سازی با ظرفیت اسمی ۴۵۰هزارتن محصول مفتول وسیم فولادی ازسایز ۵/۵ تا ۱۶ میلی متر ازنوع آجدار وساده یکی از این طرح ها می باشد. نکته قابل توجه اینکه عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تحریم‌ها ازسال ۹۶ متوقف شده بود، اما شرکت فولادسرمد با همت وتلاش مثال‌ زدنی وتدوین استراتژی‌ های لازم در بلندمدت، تکمیل و راه‌اندازی این پروژه را از خرداد سال جاری (سال۱۴۰۲) آغاز و پس ازتامین بخشی از تجهیزات وماشین‌آلات مورد نیاز و افزایش سرعت تکمیل پروژه، هم‌اکنون شمارش معکوس بهره‌برداری از این پروژه عظیم صنعتی آغاز شده است.

گفتنی است این پروژه زیرسقفی که درکمتر از یکسال آماده بهره برداری می شود، همزمان با تولید میلگرد درسایت نورد در این شرکت انجام و کارکنان ومدیران این شرکت موفق به رکوردزنی تولید روزانه وماهانه شده اند و در آستانه تحقق ظرفیت اسمی نیز می باشند.

کد خبر: ۲۷۳٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha