۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
فعالان بازار کفش به فکر تغییر شغل هستند| کاهش صادرات
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

فعالان بازار کفش به فکر تغییر شغل هستند| کاهش صادرات

اصفهان - امامی؛ کارشناس اقتصاد گفت: تعدادی از فعالان بازار کفش به فکر تغییر شغل هستند چراکه تقاضا در بازار کفش بسیار پایین است.

محسن امامی در گفت و گو با خبرنگار بازار، در ارتباط با با علت رکود و گرانی گرانی کفش اظهار کرد: افزایش نرخ مواد اولیه به‌ ویژه مواد پتروشیمی و گرانی دلار باعث شده که بازار کفش رونق گذشته را نداشته باشد.

وی افزود: این مسئله نه تنها در وضعیت داخل بلکه در زمینه صادرات هم تاثیر زیادی داشته است و به گفته تولیدکنندگان عمده کفش، وضعیت حکایت از این دارد که صادرات کفش هم در مقایسه با گذشته از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

این کارشناس اقتصاد تاکید کرد: حتی وضعیت به گونه ای شده که تعدادی از فعالان بازار کفش به فکر تغییر شغل هستند؛ زیرا بر اساس ادعای آن‌ها تقاضا در بازار کفش پایین است. آن‌ ها می‌ گویند درآمد مردم به‌ قدری کم است که از پس خرید اجناس جدید با قیمت بالا بر نمی‌ آیند و خرید یک جفت کفش مناسب چهار فصل را به خرید هر جفت کفش مخصوص یک‌ فصل ترجیح می‌ دهند.

وی گفت: در دو سال کرونا وضعیت بازار کفش مناسب نبود و به دلیل کاهش رفت و آمد، افراد سعی می‌ کردند از وسیله هایی که دارند استفاده کنند؛ اینک که در زمان پساکرونا هستیم مهمانی ها دوباره از سر گرفته شده است اما باز هم حال بازار کفش به دلیل گرانی خوش نیست.

کد خبر: ۲۷۳٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha