۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ادامه دارد
وزیر صمت:

عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ادامه دارد

علی آبادی، وزیر صمت گفت: در سامانه یکپارچه، خودروهای وارداتی عرضه شده است، به طوری که برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار عباس علی‌آبادی در حاشیه بازدید از شرکت سایپا، گفت: گروه سایپا از ظرفیت‌های ملی است و پتانسیل بسیار بالایی از نظر دانش فنی و مهندسی در این شرکت وجود دارد، همچنین تجربه طولانی در این بنگاه صنعتی نهفته است که باید حفظ شود و توسعه پیدا کند.

او گفت:تنوع محصول تضمین کننده، ‌ نیاز و خواست مشتریان است. رویکرد گروه سایپا این است که با تنوع بخشی به محصولات خود رضایت مشتریان را کسب کند، ‌در این میان ضرورت دارد که عنصر کیفیت مورد توجه مضاعف قرار گیرد تا مردم، با اطمینان خاطر محصولات این مجموعه صنعتی را خریداری کنند.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه خودروسازان ایرانی باید خود را با تحولات جهانی که حرکت به سمت خودروهای برقی است، ‌ منطبق کنند، افزود: باید به سرعت خودمان را به شرایط روز برسانیم و تولیدات خود را با تولیدات جهانی تطبیق دهیم. گروه خودروسازی سایپا در این عرصه در حال تلاش است و به زودی ثمرات این تلاش را مردم خواهند دید؛ روندها در تولید، ‌ارتقای کیفیت و خودروهای برقی مثبت و امیدوار کننده است.

او بیان کرد: واردات خودروهای بنزینی و برقی در چارچوب سیاست‌های ابلاغ شده از سوی خودروسازان در حال پیگیری است و خوشبختانه نتیجه مناسب در این حوزه به دست آمده است. بدین جهت در سامانه یکپارچه، ‌ خودروهای وارداتی عرضه شده و این روند برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

علی آبادی تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش خودروسازان و مجموعه‌های که مجوز واردات دارند، ‌ واردات خودرو با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر صمت در خصوص خودروهای برقی و عصری که پیش روی خودروسازان قرار گرفته است، ‌گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم محیط زیست بیش از این اجازه نمی‌دهد که خودروهای احتراقی در خیابان‌ها تردد کند. از همین رو باید تلاش شود که برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ناشی از مصرف بنزین خودروها، ‌ تولید خودروهای برقی محقق و همچنین در کنار این امر واردات خودروهای برقی صورت گیرد.

کد خبر: ۲۷۲٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha