۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
عرضه میوه عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار
سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اعلام کرد

عرضه میوه عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از خرید و ذخیره‌سازی ۲۵۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال برای عرضه شب عید خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران پیرامون عرضه میوه شب عید با بیان اینکه ۲۵۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال خریداری و ذخیره‌سازی شده است، اظهار کرد: همچنین برای ماه مبارک رمضان هم ۱۰۰ تن خرما ذخیره سازی شده است و امکان افزایش نیز وجود دارد. قیمت آن نیز با توجه به پروتکل ستاد تنظیم بازار باید ۱۵ درصد زیر قیمت عرضه در سطح شهر باشد که تلاش می‌کنیم تا قیمت پایین‌تر از پروتکل ستاد تنظیم بازار باشد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴ بازار میوه و تره بار افتتاح می‌شود، گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانی اولویت سال ۱۴۰۳ است که شامل افزایش کیفیت محصولات و لوازمی که مردم در آرامش باشند را شامل می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: میزان عرضه مواد پروتئینی با توافقاتی که انجام شده در حال حاضر افزایش پیدا کرده و در ایام نوروز نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد و به حد کافی عرضه انجام خواهد شد. در مورد میوه نیز خریدهای لازم انجام و ذخیره‌سازی صورت گرفته است، به طوری که از دهم اسفندماه به تدریج این میوه‌ها در سطح میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۲٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha