۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
طرح روستای هدف گردشگری علم کندی شهرستان ماهنشان تهیه شده است
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

طرح روستای هدف گردشگری علم کندی شهرستان ماهنشان تهیه شده است

زنجان-خواجه ای،مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: از ۷ طرح روستای بافت با ارزش تهیه شده در استان زنجان۲ موردمربوط به شهرستان ماهنشان می باشد و طرح روستای هدف گردشگری علم کندی تهیه شده است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ماهنشان، در ۷۱ روستا (معادل ۷۴درصد) طرح هادی اجرا شده است که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

وی بیان اشت: از ۷۱ روستای شهرستان که طرح هادی اجرا شده، ،تعداد ۲۸ روستا طی مدت سه سال گذشته به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در سالجاری ۳۷ پروژه طرح هادی در۳۵ روستای شهرستان اجرا شده است و از این تعداد ۱۱ روستا از اعتبارات استانی و فاقد دهیاری،۵ روستا از اعتبارات ملی و ۱۹ روستا از محل اعتبارات قیر یارانه ای انجام شده است.

خواجه ای تاکید کرد: از ۷ طرح روستای بافت با ارزش تهیه شده در استان زنجان۲ مورد (قوزلو و خورجهان )مربوط به شهرستان ماهنشان می باشد.

وی افزود: همچنین طرح روستای هدف گردشگری علم کندی نیز تهیه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: آغاز عملیات اجرای طرح بافت با ارزش قوزلو،اتمام عملیات آماد سازی محل جابجایی روستای در معرض خطرسعید کندی که بیش از ۱۵ سال است مورد مطالبه اهالی این روستا بوده و اتمام دیوار حفاظتی و آسفالت داخل روستای دور دست و صعب العبور علم کندی ،اجرای بیش از ۹ پروژه روستاهای فاقد دهیاری ظرف سالجاری از اقدامات و پروژه های شاخص بوده است.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha