۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
شمار آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در کردستان به بیش از هزار باب رسید
سرپرست فنی و حرفه ای کردستان:

شمار آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در کردستان به بیش از هزار باب رسید

سنندج – علوی، سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای کردستان از افزایش شمار آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به بیش از هزار مورد در این استان خبر داد.

سید علی علوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، اظهار کرد: تقویت مهارت آموزی در سطح جامعه یکی از نیازهای لازم و ضروری در راستای ایجاد فرصت های جدید شغلی به شمار می رود.

وی عدالت در توزیع امکانات آموزشی بین همه اقشار جامعه و ارائه آموزش‌ های بازار و محصول محور را از رویکردهای اداره ‌کل آموزش فنی ‌و حرف‌ ای استان کردستان برشمرد و گفت: امیدواریم با برنامه ‌ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق این مهم در استان کردستان باشیم.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: در راستای سیاست‌ های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه و گسترش آموزش‌ های مهارتی در راستای بهره‌ مندی اقشار جامعه از این آموزش‌ها و در راستای حذف بروکراسی اداری شاهد صدور اعطای مجوز آموزشگاه‌ های آزاد فنی‌ و حرفه‌ای در کمتر از یک هفته هستیم.

وی با اشاره به تسهیل شرایط در زمینه های مختلف در راستای حمایت از طرح های بخش مهارت آموزی، یادآور شد: خوشبختانه طی چند سال اخیر در کنار توسعه مراکز دولتی، مراکز بخش خصوصی در استان کردستان نیز رشد بسیار خوبی داشته است.

علوی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۱۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان کردستان همزمان با دهه مبارک فجر، اظهار کرد: افتتاح این تعداد آموزشگاه آزاد می تواند زمینه برای توسعه فعالیت های آموزشی بخش مهارت آموزی را فراهم کند.

وی افزود: خوشبختانه شمار آموزشگاه‌ های آزاد فنی و حرفه ‌ای به بیش از هزار آموزشگاه فنی ‌و حرفه‌ای در کردستان رسید و ما آمادگی داریم تا زمینه برای افزایش شمار آموزشگاه ها در استان را فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha