۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
۱۷ طرح در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید
با حضور وزیر اقتصاد؛

۱۷ طرح در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید

سمنان - طی مراسمی با حضور وزیر اقتصاد کابینه سیزدهم ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، طی مراسمی همزمان با بعد از ظهر یکشنبه با حضور وزیر اقتصاد کابینه سیزدهم، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه طرح ارتقاء و اصلاح سیستم استحصال آب خام صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب یکی از این طرح ها است که امروز افتتاح می شود، گفت: عملیات اجرایی مرحله اول مدول ۲ نیز به بهره برداری رسید.

محمد رضا باقری با بیان اینکه برای این طرح ها نزدیک به ۷۴ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: اجرای شبکه برق برای نصب ۹ ترانسفورماتور و خرید دو عدد ترانسفورماتور با اعتبار ۹ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه برق برای نصب ۹ ترانسفورماتور و خرید ۲ عدد ترانسفورماتور از دیگر طرح های اجرا شده در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان است، گفت: اجرای خط انتقال پساب و مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم است که امروز با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: مشارکت در تکمیل اجرای پل ورودی با هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح هایی است که در مجموعه شهرک صنعتی سمنان اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

باقری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید منبع بتنی پنج هزار مترمکعبی با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال است، افزود: ۶۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مجموع ۱۷ طرح هزینه شده که با حضور وزیر اقتصاد به صورت نمادین یکی از این طرح ها افتتاح و مابقی آنها هم به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۷۲٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha