۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
ضرورت اتحاد مشاغل کوچک در قالب تشکل‌های صنفی؛ تقویت بازار فروش با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان:

ضرورت اتحاد مشاغل کوچک در قالب تشکل‌های صنفی؛ تقویت بازار فروش با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها

سمنان- جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان بابیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت بازار فروش مشاغل کوچک نقش مؤثری ایفا می‌کند، گفت: برای تحقق این امر اتحاد این مشاغل در قالب تشکل‌های صنفی ضروری است.

علی‌اصغر جمعه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به‌ضرورت حمایت درست از واحدهای تولیدی و مشاغل کوچک و نوپا اظهار داشت: مسئله مهم در راستای حمایت از مشاغل کوچک و نوپا توجیه آنان برای بازار مصرف است و باید دید که تولیدات آنان تا چه اندازه در بازار تقاضا می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اتحاد مشاغل کوچک در قالب تشکل‌های صنفی بیان کرد: مشاغل کوچک هم‌صنف و هم‌گروه باید باهم دیگر یک تجمع صنفی در قالب تشکل‌هایی تشکیل دهند تا زمینه ایجاد بازاریابی و تبلیغات کالاهای تولیدی خود را فراهم کنند.

مشاغل کوچک حلقه‌های زنجیره تولید را تکمیل می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان با اشاره به اینکه مشاغل کوچک حلقه‌های زنجیره تولید را تکمیل می‌کند، ابراز کرد: اتحاد این واحدها در قالب یک تشکل می‌تواند بسیاری از خلأهای موجود را برطرف کند.

جمعه‌ای بابیان اینکه استفاده از کالاهای ایرانی باید تبلیغ شود بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت بازار فروش مشاغل کوچک نقش مؤثری ایفا می‌کند، یادآور شد: دولت یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کننده‌ها است و باید برای استفاده از اقلام ایرانی در تمام شرکت‌ها، ادارات و نهادهای دولتی به‌عنوان یک تکلیف ابلاغ شود.

وی با تأکید بر اینکه باور غلطی است که می‌گویند کالاهای خارجی بهتر از کالاهای ایرانی است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات ولو کم‌بهره به مشاغلی که بازار فروش خوبی ندارند نه‌تنها این مشاغل را حمایت نمی‌کنند بلکه منجر به خسارت و ضرر و زیان این واحدهای تولیدی می‌شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha