۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی‌سازی در پردیس
دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن عنوان کرد

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی‌سازی در پردیس

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن تهران گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی‌سازی و با استفاده از تکنولوژی‌های روز در پردیس ساخته شده است.

به گزارش بازار، ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: با سیستمی شدن صدور پروانه‌های ساخت به راحتی مدارک و نقشه‌های ساختمانی بارگذاری می شود و در کمتر از یک هفته مجوزهای ساختمانی صادر می شود.

به گفته وی، اگر خواهان آن هستیم که ساختمان‌های خوب ساخته شود باید سازندگان افرادی فنی و متخصص باشند، زیرا صرف حضور ناظران فایده‌ای ندارد و باید تکنسین‌ها و مهندسان طوری تربیت شوند که ساختمان‌ها را درست و با کیفیت احداث کنند.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران اظهار کرد: برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تفاهمنامه‌های سه جانبه در قانون پیش بینی شده است، اما اکنون شاهد آن هستیم که بانک ها خود را از این تفاهم جدا کرده‌اند و در عمل به تفاهم دوجانبه تبدیل شده که به معنای عدم هماهنگی است.

رهبر گفت: در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن همچنان با مشکل تامین زمین، ناهماهنگی بانک‌ها در مسائل مالی و همچنین ناکافی بودن آورده متقاضیان مواجه هستیم.

وی افزود: بخش خصوصی و انبوه سازان مسکن همواره سعی داشته اند تا بازوی کمک رسانی کشور باشد، به طوری که در پروژه‌هایی همچون مسکن مهر این انجمن پیش قدم بوده است و در شهر جدید پردیس ۱۰ هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی سازی و با استفاده از تکنولوژی های روز و مدرن ساخته شده است.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha