۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
بهترین فروشگاه لوازم یدکی مزدا

بهترین فروشگاه لوازم یدکی مزدا

فروشگاه های بسیاری هستند که لوازم یدکی مزدا را در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسانند که بهترین و کامل‌ترین آنها، فروشگاه یدکی شاپ بوده و دارنده تمامی قطعات اورجینال و اصلی در ایران است.

به گزارش بازار، فروشگاه های بسیاری هستند که لوازم یدکی مزدا را در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسانند که بهترین و کامل‌ترین آنها، فروشگاه یدکی شاپ بوده و دارنده تمامی قطعات اورجینال و اصلی در ایران است و قطعات را با تضمین به دست مشتریان می‌رساند.

اگر شما هم دارنده خودروهای مزدا هستید، حتما با مسائلی همچون تامین قطعات، لوازم خودرو و پیدا کردن یک فروشگاه معتبر روبرو شده‌اید. کامل‌ترین فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا در ایران فروشگاه یدکی شاپ است که تمام نیازهای صاحبان خودروهای مزدا را برآورده کرده و با خیال راحت می‌توان از آن خریداری نمود. برای آشنایی بیشتر، این مقاله را از دست ندهید.

همه ما می‌دانیم که استفاده از خودرو به‌ صورت روزانه به بخش جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده است؛ به همین علت، روز به روز خودروهای سواری پیشرفته‌تر شده و لوازم یدکی بیشتری برای ساخت آن‌ها، به کار برده می‌شود! خودروهای برند مزدا نیز که محصول صنعت خودروسازی کشور ژاپن هستند؛ در ایران مشتریان مخصوص به خود را دارند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد، یافتن لوازم یدکی مزدا اصل و غیرتقلبی است.

در ادامه این مطلب، علاوه بر معرفی یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی مزدا؛ شما را با نحوه تشخیص قطعات اصل و فیک مزدا آشنا خواهیم کرد.

چگونه لوازم یدکی مزدا اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

قبل از اینکه به بررسی لوازم یدکی مزدا فیک و اصل بپردازیم؛ می‌خواهیم به یک سؤال پرتکرار پاسخ دهیم. کدام مدل‌های خودرو مزدا، در کشور ایران موجود است؟ از جمله خودروهای مزدا موجود در ایران، می‌توان از وانت مزدا، مزدا ۲، مزدا ۳۲۳، مزدا ۳ و مزدا نیو نام برد.

بدیهی است که هر کدام از این مدل‌های خودرو مزدا دچار خرابی شده و به تعویض لوازم یدکی، نیاز پیدا کنند؛ در صورتی‌ که از لوازم یدکی اصل بر روی آن‌ها نصب شود؛ عمر قطعه مصرفی بیشتر خواهد بود. اصل بودن بعضی از لوازم یدکی خودرو به حدی مهم و حیاتی است که در صورت استفاده از قطعات نامرغوب، ممکن است جان سرنشینان خودرو به خطر افتد! بنابراین برای تشخیص لوازم یدکی مزدا فیک و اصل؛ در زمان خرید قطعات، به نکات زیر توجه کنید:

  • به نوع بسته‌بندی لوازم یدکی مزدا دقت کنید

اولین روش برای تشخیص لوازم یدکی تقلبی و اصل مزدا، رنگ بسته‌بندی محصول است؛ زیرا کارخانه مزدا به‌ ندرت بسته‌بندی محصولات خود را تغییر می‌دهد. بسته لوازم یدکی مزدا اصل، باید کیفیت بالایی داشته و رنگ آن مشابه سایر محصولات اصل باشد.

لازم به ذکر است که بسته‌بندی محصولات اصل، با اطلاعات قطعه و نام تولیدکننده؛ برچسب‌گذاری خواهند شد؛ شما می‌توانید با اسکن بارکد رهگیری روی بسته‌بندی محصولات، از فیک یا اصل بودن آن، مطمئن شوید. همچنین بسته‌بندی لوازم یدکی اصل، دارای خاصیت ضد آب هستند.

لوازم یدکی مزدا اصل، ابتدا داخل یک کیسه باخاصیت ضد الکتریسیته ساکن قرار گرفته؛ سپس داخل بسته‌بندی مقوایی، گذاشته می‌شوند.

  • به نوع آلیاژ به‌کار رفته در لوازم یدکی مزدا دقت کنید

دومین روش برای شناسایی لوازم یدکی اصل و تقلبی؛ توجه به نوع آلیاژ محصول است. آلیاژ قطعات اصل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شکل ظاهری بهتری دارند؛ این مسئله در محصولات تقلبی به‌‍وضوح متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه، قطعات اصلی و اورجینال لوازم یدکی مزدا ۳ دارای مرغوب‌ترین آلیاژ لوازم بوده که هر کدام از آنها نشان‌های حک شده‌ای مانند کد RFID را بر روی قطعه دارند.

آلیاژها، ترکیبی از فلزات مختلف هستند که باید ایجاد خاصیت فیزیکی و شیمیایی خاصی، برای قطعه می‌شوند؛ بنابراین لوازم یدکی‌های تقلبی با آلیاژ نامرغوب، به مرور زمان دچار خوردگی، شکستگی و زنگ‌زدگی خواهند شد.

  • به نوشتار روی بسته‌بندی لوازم یدکی مزدا دقت کنید

سومین تفاوتی که شما را از فیک یا اصل بودن لوازم یدکی مزدا، مطمئن می‌کند؛ نوع نوشتاری است که روی بسته‌بندی محصول چاپ شده است. از آن جایی ‌که لوازم یدکی اصل در خارج از کشور ایران تولید می‌شوند؛ باعث می‌شود تا برخی از اصطلاحات و کلمات اشتباه نوشته شود؛ برای مثال:

لوازم یدکی مزدا برای بسته‌بندی‌های خود؛ از نوشتار اصطلاحات مخصوص به خود، استفاده می‌کند. این اصطلاحات مخصوص معمولاً در بسته‌بندی‌های فیک، اشتباه نوشته می‌شوند.

توجه داشته باشید که شرکت‌های سازنده لوازم یدکی مزدا اصل، هولوگرام خود را روی بسته‌بندی و قطعه نیز چاپ می‌کنند؛ در صورتی ‌که یک قطعه فیک را با قطعه اصل مقایسه کنید؛ تفاوت قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

  • به نوع پرچ کاری لوازم یدکی مزدا دقت کنید

برای اینکه از نحوه پرچ کاری قطعه به اصل و فیک بودن آن پی ببرید؛ نیازمند دانش تخصصی و فنی مخصوص است. کیفیت پرچ کاری قطعات خودرو، ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح آن دارد؛ در صورتی ‌که پرچ‌ها به‌درستی نصب نشوند؛ اتصال خوب و قوی میان اجزا تشکیل‌دهنده قطعه ایجاد نخواهد شد. تولیدکنندگان اصلی لوازم یدکی خودرو مزدا، در بخش کنترل کیفیت، پرچ تمامی قطعات را بررسی می‌کنند.

فروشگاه یدکی شاپ

  • به نوع جوشکاری لوازم یدکی مزدا دقت کنید

یکی دیگر از تفاوت‌های قابل ‌تشخیص میان قطعات اصل و فیک، نوع جوشکاری آن‌هاست! جوشکاری لوازم یدکی اصل، تمیز و بدون نقص انجام می‌شود؛ درحالی‌که لوازم یدکی مزدا فیک، جوشکاری بدشکلی دارند.

  • از طریق لمس‌ کردن؛ اصل و فیک بودن لوازم یدکی را تشخیص دهید

این روش تشخیص برای اصل یا غیر اصل بودن لوازم یدکی مزدا، تنها برای افرادی امکان‌پذیر است که تجربه و مهارت بالایی در این کار دارند.

  • تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم یدکی، از طریق ارسال پیامک

شرکت‌های تولیدکننده لوازم یدکی مزدا اصل، برای جلوگیری از تقلب و سودجویی افراد متقلب؛ بر روی بسته‌بندی‌های خود یک بارکد درج می‌کنند. مشتریان می‌توانند با پیامک کردن بارکد درج شده روی بسته‌بندی، از اصالت محصول اطمینان حاصل کنند.

  • به قیمت لوازم یدکی مزدا دقت کنید

لوازم یدکی مزدا اصل معمولاً قیمت بیشتری در مقایسه با لوازم یدکی‌های تقلبی دارند! بنابراین در صورتی ‌که با قیمت‌های نامعقول و نامتعارف مواجه شدید؛ بهتر است درباره اصالت کالا، شک کنید. بهترین قیمت و کیفیت برای لوازم یدکی مزدا ۳۲۳ که در تیپ‌های GLX و FL تولید شده را تنها می‌توانید از فروشگاه یدکی شاپ خریداری نمایید.

  • لوازم یدکی مزدا را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

در نهایت بهترین روش برای اطمینان از خرید لوازم یدکی مزدا اصل، مراجعه به یک فروشگاه قطعات مزدا باسابقه و معتبر است. در ادامه، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین فروشندگان قطعات خودرو مزدا را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید لوازم مزدا

یدکی شاپ معتبرترین فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا

فروشگاه یدکی شاپ، یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی مزدا در ایران است؛ این فروشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با یک تیم از جوانان خوش‌فکر ایرانی، آغاز کرد.

این فروشگاه لوازم یدکی خودرو مزدا؛ در ابتدای فعالیت خود، تنها به‌ صورت حضوری امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را داشت؛ ولی با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفن‌های همراه هوشمند و ادغام آن با زندگی روزمره مردم؛ فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا یدکی شاپ، جهت افزایش رفاه حال مشتریان خود؛ تصمیم به گسترش فعالیت خود به‌ صورت آنلاین گرفت. فروشگاه یدکی شاپ، به علت ارائه مشاوره‌های رایگان، قیمت مناسب، ارائه محصولات باکیفیت و امکان مقایسه آنلاین محصولات؛ توانست در مدت‌زمان کوتاهی، توجه و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

از جمله مزایای قابل‌ توجه مجموعه تخصصی یدکی شاپ، می‌توان به توضیحات محصول بسیار کاربردی در رابطه‌ با هر محصول و دسته‌بندی کارشناسی شده و تخصصی سایت با صدها محصول اصل، اشاره کرد. دسته‌بندی محصولات فروشگاه تخصصی لوازم یدکی مزدا یدکی شاپ، عبارت است از:

  1. لوازم یدکی مزدا ۳ (قطعات بدنه، جلوبندی، زیربندی و موتور برای تیپ‌های ۱ و ۲ و ۳)
  2. لوازم یدکی مزدا ۳۲۳ (قطعات بدنه، جلوبندی، زیربندی و موتور برای تیپ‌های GLX و FL)
  3. لوازم یدکی مزدا نیو (قطعات بدنه، جلوبندی، زیربندی و موتور برای تیپ‌های ۱ و ۲ و ۳ و ۴)
  4. لوازم یدکی مزدا ۲ (قطعات بدنه، جلوبندی، زیربندی و موتور)

فروشگاه یدکی شاپ

در زمان خرید لوازم یدکی مزدا، از فروشگاه آنلاین یدکی شاپ، می‌توانید مشخصات فنی و توضیحات دقیق درباره هر محصول را مطالعه کنید؛ همچنین امکان مقایسه محصولات با یکدیگر برای کاربران فراهم است؛ به‌این‌ترتیب، پس از آشنایی با مزایا و معایب هر محصول، می‌توانید اقدام به ثبت سفارش اینترنتی کنید. لازم به ذکر این نکته است که یدکی شاپ، تمامی محصولات خود را با کمترین میزان حاشیه سود به فروش می‌رساند! علت این قیمت مناسب، پاسخگویی صحیح به نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان است.

از جمله سایر خدمات سایت فروشگاهی یدکی شاپ می‌توان به ارسال رایگان و سریع برای مشتریان ساکن تهران اشاره کرد؛ همچنین مشتریان ساکن شهرهای دیگر کشور ایران نیز، سفارش‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پست پیشتاز، دریافت خواهند کرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ فروشگاه یدکی شاپ، به‌ عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی مزدا، به مشتریان خود مشاوره رایگان قبل از خرید نیز ارائه می‌دهد. این مشاوره توسط افراد کارشناس و متخصص در حوزه لوازم یدکی مزدا و به‌ صورت آنلاین انجام خواهد شد. از جمله پرتکرارترین سؤالات از کارشناسان سایت یدکی شاپ می‌توان به نمونه سؤالات زیر اشاره کرد:

  1. اطلاع از تخفیفات و آخرین قیمت لوازم یدکی مزدا
  2. پاسخگویی و رفع ابهام راجع به قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک یا چند محصول از لوازم یدکی مزدا
  3. پاسخگویی درباره نحوه ارسال قطعات
  4. پاسخگویی درباره گارانتی قطعات
  5. آموزش نحوه ثبت سفارش و خرید آنلاین از سایت فروشگاه یدکی شاپ

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فروشگاه تخصصی آنلاین یدکی شاپ؛ فروش محصولات اصل و ایجاد آمادگی ذهنی برای برآورد قیمت‌ها، است.

قطعات مزدا

بهترین برندهای لوازم یدکی مزدا، کدام است؟

استفاده از لوازم یدکی اصل و باکیفیت، برای عملکرد ایمن و صحیح خودرو بسیار واجب است؛ بااین‌حال زمانی که برای خرید لوازم یدکی مزدا به بازار مراجعه می‌کنید؛ با برندهای متنوعی مواجه خواهید شد که انتخاب از میان آن‌ها ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد! در ادامه شما را با بهترین برندهای تولیدکننده لوازم یدکی خودرو مزدا، آشنا خواهیم کرد.

۱. برند Mazda Genuine Parts

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم یدکی خودرو مزدا، برند Mazda Genuine Parts است. این برند که لوازم یدکی مزدا اصل را تولید می‌کند؛ کیفیت بسیار بالای دارد. لازم به ذکر است که این برند تنها به ‌صورت انحصاری محصولات مزدا را تولید می‌کند.

۲. برند Bosch

یکی دیگر از برندهای مشهور برای تولید لوازم یدکی خودرو، برند Bosch می‌باشد. این برند برای انواع خودروهای مزدا، لوازم یدکی تولید می‌کند. بیشتر مشتریان این برند از کیفیت و قیمت محصولات آن راضی می‌باشند. لوازم یدکی مزدا برند Bosch شامل: باتری، فیلتر هوا، روغن و ترمز می‌باشد.

۳. برند NGK

برند کی ان جی نیز، شهرت بسیار خوبی برای تولید قطعات مزدا دارد. این برند به تولید شمع‌های خودرو مزدا باکیفیت خود، شهرت دارد.

۴. برند Denso

یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم یدکی مزدا که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند؛ برند Denso است. این برند به تولید انواع باتری، روغن و فیلتر هوا مزدا مشغول است.

۵. برند ACDelco

تمام محصولات برند ACDelco، از نظر کیفیت در سطح جهانی، در صدر جدول قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که ACDelco برای تمام خودروهای برند مزدا، لوازم یدکی تولید می‌کند.

۶. برند Gates

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران، برای لوازم یدکی مزدا؛ مانند نوارهای تسمه، تسمه، پمپ آب، کمربند تایمینگ و ... برند Gates است.

۷. برند Monroe

در صورتی ‌که قصد خرید لوازم یدکی مزدا؛ مانند تعلیق ترمز، استراحت‌کننده و شوک را دارید؛ بهتر است سراغ برند Monroe بروی! این برند یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو مزدا در ایران است.

لوازم یدکی مزدا 3

پاسخ به سؤالات متداول، درباره خرید لوازم یدکی مزدا

  1. چرا باید لوازم یدکی مزدا را از فروشگاه یدکی شاپ خریداری کنیم؟

فروشگاه یدکی شاپ، یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم یدکی مزدا ۳، مزدا ۲، مزدا ۳۲۳ و مزدا نیو است خرید از این فروشگاه بسیار ساده و آسان بوده و شما با امکان مقایسه محصولات، خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

  1. نحوه پرداخت در زمان خرید قطعات مزدا از فروشگاه یدکی شاپ، چگونه است؟

مشتریان می‌توانند پس از سفارش محصول موردنظر، وجه آن را درب منزل یا از طریق کارت به کارت، پرداخت نمایند.

  1. لوازم یدکی کدام یک از تیپ‌های خودرو مزدا در سایت یدکی شاپ، به فروش می‌رسد؟

سایت یدکی شاپ، تنها در زمینه فروش لوازم یدکی مزدا فعالیت می‌کند. شما می‌توانید انواع لوازم یدکی مزدا ۲، لوازم یدکی مزدا ۳، لوازم یدکی مزدا ۳۲۳ و لوازم یدکی مزدا نیو را در بخش فروشگاه این سایت، مشاهده کنید.

سخن آخر

فروشگاه یدکی شاپ، یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع لوازم یدکی مزدا است؛ همچنین امکان ارائه خدمات به‌ صورت حضوری نیز، برای مشتریان تهرانی، فراهم است. برای مراجعه به یدکی شاپ می‌توانید به آدرس: تهران، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، نبش خیابان ملت، پاساژ کاشانی، طبقه همکف، پلاک ۱۱۳، فروشگاه یدکی شاپ مراجعه کنید.

جهت مراجعه به سایت فروشگاهی یدکی شاپ، به آدرس اینترنتی این مجموعه به نشانی www.Yadaki.Shop مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۷۲٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha