۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب، از استراتژهای مهم بانک سینا است
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا:

مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب، از استراتژهای مهم بانک سینا است

مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا بر تداوم مدیریت بهینه منابع و مصارف شعب تأکید کرد و آن را از جمله مهم‌ترین استراتژی‌های بانک برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا در افتتاح سه شعبه جنت‌آبادجنوبی، فتح و شادآباد در منطقه غرب تهران همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هدفمندسازی و مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب بانک‌ها الزامی است و برنامه‌ریزی در این بخش‌ منجر به کسب بازدهی بهتر از بخش‌های مولد و ارائه خدمات باکیفیت‌تر به گروه‌های مشتریان خواهد شد.

وی همچنین بر همگرایی بین شعب بانک تأکید کرد و گفت: با افتتاح این شعب، ظرفیت بانک سینا در منطقه غرب تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بهتری ارائه خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تحقق کامل اهداف بانک در ماه‌های پایانی سال اشاره کرد و اذعان داشت: امیدواریم با تلاش و همت تمامی همکاران در حوزه‌های صف و ستاد و نیز بکارگیری ابزارهای لازم، شاهد افزایش سهم بازار بانک باشیم.

گفتنی است شعبه جنت‌آباد جنوبی بانک سینا در خیابان جنت‌آباد جنوبی، نبش کوچه دوم غربی، شماره ۲۷، شعبه شادآباد این بانک در محله بازار آهن، میدان جانبازان، بزرگراه سردار شهید بروجردی و شعبه فتح بانک سینا در بزرگراه فتح، خیابان ۱۵ متری سردخانه، بزرگراه شهید متوسلیان(۶۵ متری فتح) پلاک ۲۸۲ واقع است.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha