۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
جلب مشارکت مردم برگ برنده مدیریت مصرف برق در سال آینده
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر عنوان کرد

جلب مشارکت مردم برگ برنده مدیریت مصرف برق در سال آینده

پیرپیران، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر جلب مشارکت مردم را برگ برنده مدیریت مصرف برای عبور از اوج مصرف سال آینده عنوان کرد.

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور اظهار داشت: از مدیران شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق یک تشکر ویژه می کنم، زیرا در حوادث اخیر هر گاه که تماس گرفتیم خود مدیران پاسخگو بودند و در میدان حضور داشتند و کارها را پیگیری می کردند.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه تابستان ۱۴۰۳، باید تا پایان اردیبهشت به اولویت نخست برسیم، افزود: معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر از گشایش مرحله دوم LC مربوط به اجرای طرح هوشمندسازی صنعت برق خبر داده و با این برنامه LC و پرداخت هایی که در این زمینه شده است ما باید تا پایان اردیبهشت به برنامه اولویت دار نخست دست یابیم.

پیرپیران گفت: مدیریت مصرف در حوزه خانگی -اپراتور انرژی- موضوعی جدی است که وزیر نیرو بر آن تاکید دارد؛ باید پذیرفت که اگر در تابستان ۱۴۰۳ کاهش مصرف در بخش خانگی و تجاری اتفاق نیفتد، با مشکل جدی مواجه خواهیم بود، بنابراین قرار شد مدیران عامل، مدیران مدیریت مصرف خودشان را به طور کامل هماهنگ کنند.

وی افزود: تعاملات با مشتریان و متقاضیان از دیگر موضوعات مهم است، ما دو بحث را پیگیری کردیم؛ در حوزه بهره برداری، توزیع استان تهران و در حوزه مشترکان، توزیع استان اصفهان به عنوان پایلوت انتخاب شد، زیرساخت ها آماده شده است؛ اولین اولویت ما در این زمینه خدمات غیرحضوری است، ولی اگر تبدیل به مراجعات حضوری شد باید از فرمت مشخص استفاده شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با ابراز نگرانی درباره توسعه رمزارزها و برق های غیرمجاز با توجه به افزایش نرخ دلار و قیمت برق، از مدیران عامل شرکت ها خواست در این زمینه کارگروه های استانی تشکیل بدهند و به صورت ویژه این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت به روزرسانی انشعابها افزود: قرار شد هزینه های انشعابات به شرکت های توزیع در دو ماه آینده پرداخت شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با توجه به در پیش بودن انتخابات از مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق خواست تا در حوزه هایی که قرار است در آن انتخابات الکترونیکی برگزار شود توجه شود که آنتن های مخابراتی در حوزه های رای گیری حتما دیزل برای تامین برق درصورت لزوم داشته باشند، همچنین برق شعب اخذ رای به صورت پایدار در زمان رای گیری تامین شود.

کد خبر: ۲۷۲٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha