۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه نماد وایرا

موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه نماد وایرا

سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری  صنایع‌ ایران با نماد وایرا موافقت کرد.

به گزارش بازار، سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری  صنایع‌ ایران با نماد وایرا موافقت کرد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاعی رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع   سرمایه گذاری در سهام شرکتهای بورسی و غیر بورسی و عدم خروج وجه نقد آمده: در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی:‌۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ‌۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:‌۱,۰۰۰‌ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ‌ ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ‌ ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته،

خاطر نشان می‌سازد انجام افزایش سرمایه ، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

به گزارش بازار،  شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران، در زمینه سرمایه‌گذاری  مختلف در بازار سرمایه ایران فعالیت می‌کند که بر اساس آنچه در معرفی این شرکت آمده بیشتر فعالیت آن  در زمینه سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی، فلزات و صنایع غذایی است.

بررسی وضعیت این نماد در تابوی بورس نشان می‌دهد که این شرکت از تاریخ /۹۹/۲/۱۴ تا اواخر اردیبهشت روند نزولی داشته و تا ۹۹/۴/۹ وضعیت این شرکت به حال توقف درآمده اما د طی دو روز اخیر سهام این شرکت به طور میانگین ۱درصد رشد داشته است.

میانگین حجم ماهانه این شرکت ۴۹ هزار بوده که برای سهامداران یک رقم بسیار پایین است. این رقم قدرت پایین نقدشوندگی سهام این شرکت در ماه اخیر را نشان می‌دهد.بیشترین میزان ارزش سهام این شرکت در میانه اردیبهشت ماه با رقم ۱۶.۶۳۰ ریال بیشترین رقم در سال جاری بوده است.

با توجه به مجوز افزایش سرمایه و همچنین شروع روند رشد رشد سهام این شرکت پیشبینی می‌شود که در کوتاه مدت رشد قابل توجهی داشته باشد.


 

کد خبر: ۲۷٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha