۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به روستاییان زنجان پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به روستاییان زنجان پرداخت شد

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد به روستاییان استان پرداخت شده است.

رضاخواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه امسال با همه تلاش و حمایت‌های استان زنجان ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است،گفت: این تسهیلات به ازای هر نفر ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: مدت بازپرداخت این وام‌ها ۲۰ ساله و دوره مشارکت سه ساله است و بنیاد مسکن نسبت به تحقق این مهم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن وظایف مختلفی دارد،گفت: مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاه‌های مختلف است.

خواجه ای تاکید کرد: تهیه طرح مجتمع‌های زیستی و واحدهای مسکونی ارزان قیمت و اجرای آنها، تهیه زمین مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد و آماده سازی آنها هم از دیگر وظایف بنیاد مسکن است.

وی گفت: امسال هم بنیاد مسکن در بخش فنی در سه حوزه عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستای و مسکن شهری فعالیت داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به اجرای طرح هادی در روستاهای استان اشاره کرد و بیان داشت: مطالعات طرح هادی در تمام روستاها انجام شده است.

کد خبر: ۲۷۱٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha