۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های بخش خصوصی برای ارتقای تولید

ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های بخش خصوصی برای ارتقای تولید

رییس اتاق تعاون تهران، بر ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های تهران، بازرگانی و اصناف در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع بخش خصوصی و ارتقای تولید تاکید کرد.

به گزارش بازار، محمد خانبلوکی در نشست با روسا و نمایندگان اتاق های بازرگانی و اصناف اظهار داشت: در ابتدا اتاق های تهران هر کدام به تنهایی عمل می کردند و ما تصمیم گرفتیم یک واحد شویم و بتوانیم در بخش های غیردولتی حرفی برای گفتن داشته باشیم و این هدف گذاری با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: ایجاد دبیرخانه مشترک با توجه به روند جلسه با هماهنگی و به طور مستمر از اهداف این نشست است.

رییس اتاق تعاون استان تهران تاکید کرد: رفع مشکلات ارباب رجوع چه در طبقه اصناف چه طبقات بازرگانی از اهداف دیگر این گردهمایی بوده است.

در ادامه این نشست، محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد : حرکت ما و این نشست در سال پیشرو امید است بتواند فضای منحصری برای حل مشکلات و تورم در حوزه اقتصاد باشد.

وی ادامه داد: از ابتکاری که همکاران در اتاق تعاون و اتاق اصناف ترتیب اثر دادند به سهم خودم سپاسگزارم و همیشه برای من جای سوال بود که چرا همکاری های مشترکی بین سه اتاق وجود ندارد که خوشبختانه دوستان پیش قدم شدند.

نجفی عرب تاکید کرد: مهمترین وظایف سه اتاق تعامل با حاکمیت است که این همکاری از امروز شکل بهتری گرفته است که انشالله به توسعه سفره مردم و رفع مشکلات ناشی از تورم ختم شود.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت: انتخابات مجلس را پیش رو داریم و نقش مجلس در راهبری حکومتی و نظام اقتصادی سیاسی اجتماعی کشور اهمیت دارد و یکی از دستاوردهای این جلسه ما، کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است که بسیار نقش انتخابات مجلس نقش حیاتی است.

خاطره استاد رضایی معاون امور تعاون در ادامه این نشست ابزار امیدواری کرد: امیدوارم این نشست به عنوان اولین نشست رسمی این اتحاد ملی مردمی واقعا در عمل به غایت خودش خبررسانی مناسب داشته باشد و در آستانه مسیری قرار بگیریم که همه به اتفاق هم در قالب تعاون،تعامل و تبادل و انتشار خدمت گام های موثری برداریم.

وی تصریح کرد:امروز این جلسه پیرو جلسات مکرر که در حوزه های مختلف در سطح استان تهران در اجرای فرامین حضرت آقا برای مبحث هم افزایی بین تمامی جامعه مردمی اقتصاد تشکیل شده است و امید است با مساعدت و حمایت و شفقت که در هر سه اتاق شکل گرفته شاهد نشست پر خیر و برکت باشیم.

استاد رضایی تاکید کرد:در ۶ ماه اول اعلام نتیجه دبیرخانه به طور ملموس در یک تا سه فاز اولویت دار خواهد بود.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق های سه گانه تهران با حضور اصحاب رسانه و سایر نمایندگان سه اتاق منعقد شد.

کد خبر: ۲۷۱٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha