۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
۶ هزار و ۵۹۹ نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار و ۵۹۹ نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت کردند

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،با بیان اینکه هفت هزار و ۶۱۰ نفر در استان زنجان برای دریافت بیمه بیکاری در سامانه وزارت تعاون ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد شش هزار و ۵۹۹ نفر بیمه بیکاری دریافت کردند. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا یوسفی شامگاه سه شنبه در جمع فعالین اقتصادی در محل اداره تعاون زنجان، با بیان اینکه دولت در راستای حمایت از کارگران ۱۴ رسته شغلی بیمه بیکاری به واجدین شرایط پرداخت می کند افزود: افرادی که در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند حتما بیمه کاری دریافت خواهند کرد.

وی گفت: افرادی که در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند می توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.

یوسفی تاکید کرد: با کمک خیرین و واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان بیش از ۲۱ میلیون و ۵۰۱ میلیون تومان به نیازمندان کمک شد. 

وی افزود: در این راستا بیمه بیکاری به متاهلین به میزان ۷۲۰ هزار تومان و مجردین هم ۵۵۰ تومان پرداخت می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، ابراز داشت: در استان زنجان واحدهای تولیدی و صنعتی در تولید اقلام بهداشتی کمک حال بودند و در این میان به دو واحد تولیدی که در زمینه ماسک فعالیت خوبی داشتند تسهیلات تشویقی لازم پرداخت شد.

کد خبر: ۲۷٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha