۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
۲۰ فن بازار منطقه ای در شهرک های صنعتی کشور برگزار شده است
معاون وزیر صمت:

۲۰ فن بازار منطقه ای در شهرک های صنعتی کشور برگزار شده است

سمنان- معاون وزیر صمت از برگزاری ۲۰ فن بازار در کشور خبر داد و گفت: دو هزار و ۲۰۰ نیاز فناوارانه واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور تاکنون در این قالب، شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرشاد مقیمی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پل روگذر شهرک صنعتی سمنان و در جمع خبرنگاران از برگزاری ۲۰ فن بازار در کشور خبر داد و گفت: دو هزار و ۲۰۰ نیاز فناوارانه واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور تاکنون در این قالب، شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۷۰ نیاز فناورانه واحد های صنعتی کشورمان تاکنون از طریق همین فن بازارها رفع شده است، افزود: در ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۶۷۱ نیاز فناورانه رفع ، ۳۱۶ نیاز شناسایی‌ شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه شش مراکز تحقیق و توسعه در شهرکها و نواحی صنعتی کشور مستقر شده است، ابراز کرد: بیش از ۵۳ هزار دوره آموزشی مهارت افزایی به صورت حضوری و الکترونیکی برای شاغلان مستقر در واحدهای صنعتی در رسته های مدیران خطوط، تکنسین، کارگران و... برگزار شد.

مقیمی با بیان اینکه بیش از ۵۹ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی و غیر دولتی و همچنین مناطق ویژه با اشتغال یک میلیون و ۴۰۰ نفری مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: ۵۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی، پنج هزار و ۲۰۰ واحد در شهرک ‌های غیر دولتی و نیز دو هزار و ۸۳۴ واحد در مناطق ویژه مستقر هستند.

کد خبر: ۲۷۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha