۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کشت فراسرزمینی را فعال کرده‌ایم| در حوزه سلامت جز ۱۰ کشور برتر دنیا شدیم
رئیس جمهور:

کشت فراسرزمینی را فعال کرده‌ایم| در حوزه سلامت جز ۱۰ کشور برتر دنیا شدیم

رئیس جمهور با بیان اینکه عالم باید واقف شود که توانسته‌ایم در پرتو انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداریم، گفت: بیانیه‌گام دوم گزارش کاملی از پیشرفت های کشور و ارائه واقعیت هایی از انقلاب اسلامی است.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در آیین اهدای نخستین جایزه ملی روایت پیشرفت که صبح امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: موضوع روایت پیشرفت، بسیار با اهمیت است و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به همگان تاکید کردند که باید پیشرفت ها بیان و به نسل نو معرفی شود.

رئیسی اظهارداشت: عالم باید واقف شود که توانسته‌ایم در پرتو انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداریم. برای آنکه امید در دلها زنده شود و ارتقا یابد وبرای اینکه القای ناامید و یاس دشمن به شکست کشیده شود باید دستاوردهای کشور روایت شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دهه فجر، دهه امید است، افزود: آنچه که با اعتقاد و باور و با توکل به خدا و اعتماد به نفس پرچمداری آن انجام شد و ملت به دنبال امام حرکت کردند ایجاد یک تحول بود. به تعبیر رهبر انقلاب، امام تحول خواه بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه جریان مقاومت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جلوه دیگری یافت و متحول شد، خاطر نشان کرد: به نحوی که همه ملت فلسطین ایستادگی در برابر دشمن را دنبال کردند و جنگ سنگ و انتفاضه اول و دوم و سوم به جنگ با موشک تبدیل شد. این تحول ها به برکت انقلاب اسلامی پیش آمد و این پرچمی که امام (ره) برافراشت و این نگاه تحولی امام و انقلاب روز به روز علی رغم خواست دشمن به پیش رفت؛ پیشرفت ها به حدی چشمگیر بود که دشمن رسما اعلام کرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بی اثر شده است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: دشمن اعلام کرد هیچ یک از این فشارها نتوانسته پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند. نه جنگ نه جریان منافقین نه تهدیدها و نه تحریم ها ملت ما و قطار پیشرفت را نتوانست از حرکت باز بدارد و این قطار پیشرفت همواره در حال حرکت بود و هیچ گاه از حرکت باز نایستاد. امروز خیلی از رؤسای کشورها که از پارک ها علم و فناوری ما بازدید می کنند و نوآوری ها را می بینند، می گویند چگونه با این همه محدودیت ها توانسته اید پیشرفت داشته باشید.

رئیس جمهور بیان کرد: بیانیه‌گام دوم گزارش کاملی است از پیشرفت های کشور و ارائه واقعیت هایی از انقلاب شکوهمند اسلامی است همچنین این بیانیه ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات کشور است.

وی در همین راستا ادامه داد: این بیانیه یک سند کاملا دقیق است تا واقعیت ها نظاره شود و بدانیم باید در گام بعدی چه باید بکنیم و این برای همه کسانی که در این عرصه تلاش کنند بسیار اهمیت دارد. آنچه مردم ما در انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ برای آزادی قدس و حمایت از فلسطین فریاد زدند، امروز به گفتمان همه دنیا شده است. حقانیت این نگاه و موضع بر همه جهانیان روشن شده است

سخنگوی دولت در این اجلاس با گلایه از روایت نشدن دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در ایران اسلامی و با تلاش جوانان نخبه این مرز و بوم به دست آمده است، گفت: امروز کشت فراسرزمینی در کشورهای دیگر فعال کرده‌ایم اما متاسفانه آنرا روایت نمی‌کنیم! در حوزه سلامت جز ۱۰ کشور برتر دنیا شدیم و آنرا روایت نکردیم! امروز ربات جراحی سینا به سایر کشورها می‌فروشیم اما متاسفانه آنرا روایت نمی‌کنیم!

بهادری جهرمی تاکید کرد که در حوزه‌های مختلف پیروزی‌ها و روایت‌ها داریم و این بار مسئولیت را بر دوش ما سنگین‌تر می‌کند، ترسیم و نمایش واقعیت پیشرفت ایران اسلامی بر دوش ماست و باید آنرا روایت کنیم.

وی افزود: ایران در حالی با این سرعت در حال حرکت به سوی پیشرفت است که جنگ تمام عیاری علیه ما به راه انداخته‌اند.

کد خبر: ۲۷۱٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha