۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان مصوب شد 
شهردار گرگان خبر داد؛

تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان مصوب شد 

گرگان- شهردار گرگان از تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان خبر داد و گفت: سقف افزایش لایحه عوارض ساخت و ساز در حوزه واحد های مسکونی ۱۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه شنبه در یکصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی، علنی و فوق العاده شورای شهر گرگان به ریاست عیسی مهری، لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: عوارض ساخت و ساز در سال ۱۴۰۱ افزایش چشمگیری داشت و به دنبال آن در سال ۱۴۰۲ هم همین روند ادامه پیدا کرد، در واقع در این دو سال عوارض طبق فرمول دیگری محاسبه شده بود.

رئیس شورای شهر گرگان افزود: تعرفه عوارض برای سال ۱۴۰۳ طبق ضریب تعدیل ماده ۶۴ تعدیل شده سال ۱۴۰۲ به علاوه ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

شهردار گرگان در مورد این لایحه اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع مسکن، در تعیین تعرفه عوارض سال ۱۴۰۳ حداقل افزایش در ۱۰ سال اخیر را شاهد بودیم.

سید محمد رضا سید النگی با بیان اینکه سقف افزایش لایحه عوارض ساخت و ساز در حوزه واحد های مسکونی ۱۰ درصد است، گفت: ۵۰ درصد این افزایش را برای انبوه سازان کاهش داده ایم و سقف را به پنج درصد رسانده ایم.

کد خبر: ۲۷۱٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha