۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
۲۱ هزار و ۴۱۹ شغل جدید در قزوین ایجاد شد
مدیرکل اشتغال استانداری قزوین خبر داد؛

۲۱ هزار و ۴۱۹ شغل جدید در قزوین ایجاد شد

قزوین- بارگاهی، مدیرکل اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: با وجود اینکه تعهد اشتغال استان ایجاد ۱۹ هزار و ۱۷ فقره شغل است، امسال ۲۱ هزار و ۴۱۹ شغل ایجاد شد.

احمد بارگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تحقق ۱۱۲ درصدی تعهد اشتغال استان قزوین بر مبنای گزارش سامانه ملی رصد اشتغال خبر داد و گفت: با وجود اینکه تعهد اشتغال استان قزوین ایجاد ۱۹ هزار و ۱۷ فقره شغل در استان بوده، اما در ۱۰ ‌ماهه اسمال ۲۱ هزار و ۴۱۹ شغل در استان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بنابراین میزان اشتغال ایجادشده در استان قزوین ۲ هزار و ۴۰۲ شغل بیشتر از تعهدی بوده که از سوی دستگاه بالادستی در سطح ملی به استان قزوین ابلاغ شده است.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری قزوین با بیان اینکه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی بیشترین میزان اشتغال را ایجاد کردند، گفت: کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) و بنیاد علوی هم دستگاه‌های سوم تا پنجم از نظر میزان اشتغال‌زایی بودند.

بارگاهی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید، ورزش و جوانان و شرکت سهامی آب‌منطقه‌ای هم کمترین میزان اشتغال ایجادشده در استان قزوین را ثبت کرده‌اند.

کد خبر: ۲۷۱٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha