۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
سرمایه گذاری در بورس با حداقل سرمایه انجام شود
یک کارشناس اقتصادی:

سرمایه گذاری در بورس با حداقل سرمایه انجام شود

اصفهان- یک کارشناس اقتصادی گفت: پیشنهاد می کنیم مردم برای سرمایه گذاری در بورس از حداقل سرمایه خود استفاده کنند و از فروش منزل و سرمایه های اساسی زندگی خود برای حضور در بورس خودداری کنند.

فرزاد سپهری در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به هجوم مردم برای سرمایه گذاری در بورس اظهار داشت: سرمایه گذاری در هر حوزه ای من جمله بورس باید با مطالعه و در نظر گرفتن همه جوانب آن باشد در غیر این صورت باعث پشیمانی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم مسکن خود را برای سرمایه گذاری در بورس فروخته اند، ابراز داشت: سرمایه گذاری در بورس یک امر تخصصی است و افرادی هم که حتی در این مقوله سرمایه گذاری می کنند پشتوانه خوبی از لحاظ منزل و وسائل رفاهی دارند.

این جامعه شناس اقتصادی با اشاره به اینکه بسیاری از این تصمیمات از روی احساسات و فاقد هر گونه مطالعه ای انجام می شود، تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم برای سرمایه گذاری در بورس حداقل از سرمایه خود استفاده کنید و فروش منزل به عنوان یک سرپناه و محل زندگی را برای سرمایه گذاری در بورس اشتباه می دانیم.

عوارض روحی و مالی  برای برخی  افرادی که  سرمایه زندگی خود را روانه بورس کرده اند
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز ناراحتی از عوارض روحی و مالی که ممکن است برای برخی سرمایه گذارانی که بدون مطالعه تمام سرمایه زندگی خود را روانه بورس کرده اند، پیش آید، اظهار کرد: سرمایه گذاری در بورس یک فعالیت تخصصی است که فرد سرمایه گذار علاوه بر تخصص و توانایی خود را برای هر اتفاقی آماده می کند ولی اکثر افرادی که از عموم مردم سرمایه های خود را با این حوزه انتقال داده اند، انتظار سودی بالا و چند برابر شدن سرمایه خود را می کشند که این امر مقداری خلاف واقع است.

سپهری افزود: هموطنان در صورت تمایل برای سرمایه گذاری در بورس حتما از افراد مطمئن و کارکشته و همچنین کارگزاری های مجاز استفاده کنند و از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس به خصوص در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

کد خبر: ۲۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha