۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصتی برای توسعه شبکه و انتقال تکنولوژی
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی گرگان تاکید کرد؛

حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصتی برای توسعه شبکه و انتقال تکنولوژی

گرگان- فردوسی، رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی گرگان گفت: حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصتی برای توسعه شبکه و انتقال تکنولوژی بوده که نیازمند حمایت های دولت در این رابطه است.

ابوذر فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر این که در دنیای تجاری امروز شبکه سازی و بهره گیری از تکنولوژی برای توسعه کسب و کارها ضروری است، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه های بین المللی فرصتی است که این دو مهم را هم زمان برآورده می کند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی گرگان، خواستار حمایت از صنایع و فعالان اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا برای حضور در نمایشگاه های بین المللی شد و گفت: ضرورت دارد دولت با حمایت های مالی و لجستیکی، فرصت های موجود برای حضور فعالان این حوزه را در رویدادهای بین المللی تقویت کند.

وی با تاکید بر این که در نمایشگاه ها به روزترین تکنولوژی ها به نمایش در می آید، ادامه داد: در شرایطی که تحریم مانع تبادل دانش و تکنولوژی شده، کمک به بخش خصوصی برای حضور در فرصت های بین المللی امکان ورود تکنولوژی را راحت تر می کند.

فردوسی توان علمی و اجرایی کشور ایران را هم تراز کشورهای روز دنیا دانست و گفت: با مشارکت در رویدادهای بین المللی امکان انتقال تجربه، معرفی ظرفیت های داخلی در بازارهای خارجی و توسعه شبکه بین المللی فراهم می شود.

وی تجارت خارجی را برای حیات اقتصاد و رونق تولید ضروری دانست و خواستار حمایت ویژه برای توسعه این بخش شد.

کد خبر: ۲۷۱٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha