۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
سیرجان روی خط سازندگی | آشنایی با «رضا شاه بداغی»
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

سیرجان روی خط سازندگی | آشنایی با «رضا شاه بداغی»

کرمان- رضا شاه بداغی کاندیدای نمایندگی مجلس شهرستان سیرجان از استان کرمان خود را در این گزارش معرفی می کند.

بازار- گروه استان ها؛ رضا شاه بداغی کاندیدای نمایندگی مجلس شهرستان سیرجان از استان کرمان بوده که سابقه ۱۶ ماه حضور در جبهه، تدریس در دبیرستان، وکالت دادگستری، استادی دانشگاه آزاد و... را دارد، همچنین وی از رابطه ای خوب با جوانان شهر برخوردار و کلاس های معارف عقیدتی بسیاری را برای این قشر برگزار کرده است.

خبرنگار بازار با وی گفتگویی ترتیب داده که در ادامه می خوانید:

* خودتان را معرفی کنید

اینجانب رضا شاه بداغی کاندیدای نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه سیرجان و بردسیر هستم. مقداری از سوابق کاری و تحصیلی خود را خدمت عزیزان عرض می کنم تا ان شاالله در انتخاباتی که یازدهم اسفند ماه پیش رو داریم بتوانیم تصمیم بهتر و زیباتری بگیریم .

سال ۱۳۴۵ در بردسیر متولد شدم، اقامت و تحصیلات ابتدایی راهنمایی و متوسط در سیرجان بوده البته در سال اول متوسطه مقارن با سال ۱۳۶۰ که مواجه شدیم با حملات سیل آسا عراق و شروع جنگ تحمیلی، اینجانب هم با حکم وظیفه عضویت بسیج را پذیرفتم.

از طریق بسیج عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدم و از آبان ماه سال ۱۳۶۰ تا خرداد ماه سال بعد در جبهه بودم و بعدها در همان مناطق جنگی توانستم دیپلم انسانی خود را گرفته و در عملیات های مختلف و در خطوط مقدم حضوری شایسته داشته باشم.

رضا شاه بداغی

* درباره سوابق تان بگویید

سابقه بیش از ۱۶ ماه حضور در جبهه ها و شرکت در عملیات های مختلفی همچون طریق القدس، فتح المبین، خیبر، کربلای پنج و والفجر هشت را دارم. مهر ماه ۶۱ وارد حوزه های حوزه علمیه قم شدم و سطوح مختلف و عالی حوزه را با موفقیت گذرانده و فارغ التحصیل سطح سه حوزه ی علمیه قم که مطابق با کارشناسی ارشد، محسوب می شود، شدم. بیش از ۱۵ سال در درس خارج فقه مقام معظم رهبری شرکت داشتم و همچنین شرکت در دروس خارج آیات عظام همچون آیت الله آملی لاریجانی و آیت الله تهرانی بهره های فراوان بردم.

* اکنون مشغول به چه اموری هستید ؟

اینک مشغول تحصیل در دوره دکترا در رشته ی تاریخ اسلام واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستم و از سال ۹۳ عضو کانون وکلای دادگستری شدم و سال هاست که در حرفه ی وکالت دادگستری اشتغال دارم و مشغول خدمت به مردم عزیزم هستم.

بیش از ۱۰ سال مشاور و کارشناس فرهنگی سازمان بنادر و دریانوردی بودم. همچنین بیش از ده سال در دانشگاه آزاد واحد تهران - مرکز در رشته های مربوطه به حقوق و معارف اسلامی تدریس داشتم.

در سالهای ۷۰ تا ۷۳ در دبیرستان های سیرجان به شغل شریف معلمی حاضر بودم و انس با جوانان از همان ابتدا با من همراه بود به طوری که بنده با بسیاری از جوانان سیرجان دمخور بودم و اردوهای مختلف، کلاسهای مختلف اعم از کلاسهای معارف عقیدتی در حضور ایشان بودم.

رضا شاه بداغی

* شما سوابق حضور در اهواز نیز داشتید؟

در سال ۶۷ الی ۶۸ به مدت دو سال بنده مسئول ستاد تیپ امام جعفر صادق طلاب رزمی تبلیغی بودم که در اهواز مستقر بود و آنجا انجام وظیفه می کردم. این خلاصه و شمه ای بود از رزومه ی کاری و تحصیلی این جانب امیدوارم که مورد قبول و طبع شریف مردم سیرجان قرار گرفته باشد.

کد خبر: ۲۷۱٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha