۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار سمنان راه اندازی شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار سمنان راه اندازی شد

سمنان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز به کار سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار و اقلام مصرفی در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا قاسمی صبح یکشنبه در نمایشگاه کسب و کار استان سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی محل دائمی نمایشگاه بین المللی سمنان از آغاز به کار سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار و اقلام مصرفی در سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه توزیع منصفانه، عادلانه و اطلاع‌رسانی به موقع در راستای توزیع اقلام تنظیم بازار از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار و اقلام مصرفی است گفت: فرایند ثبت سفارش در این سامانه به این روش است که فرد متقاضی وارد سامانه شده و با استفاده از شماره موبایل و کد ملی احراز هویت شده و از این طریق اقلام مصرفی و تنظیم بازاری را که نیاز دارد خریداری می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قاسمی گفت: روش تحویل اجناس خریداری شده نیز به این نحو است که خریدار هم می‌تواند به صورت حضوری کالا را در محل فروشگاه تحویل گرفته و یا از طریق پیک مرسوله ثبت سفارش شده به درب منزل مشتری ارسال می‌شود.

قاسمی به برخی از مزیت‌های سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار و اقلام مصرفی اشاره کرد و گفت: در کنار سایر مزیت‌ها و اهدافی که برای این سامانه هدف‌گذاری شده است، پایین بود قیمت اقلام در مقایسه با بازار آزاد از دیگر مزایای مهم این سامانه آنلاین توزیع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ارائه محصولات و دستاوردهای روستاییان به زودی از طریق این سامانه انجام می‌شود و یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای عرضه عادلانه محصولات و کمک به کسب و کار روستاییان است، تاکید کرد: سامانه آنلاین توزیع کالای تنظیم بازار و اقلام مصرفی با حمایت و کمک یکی از اتحادیه‌های طرف قرارداد جهاد کشاورزی راه‌اندازی شده است.

کد خبر: ۲۷۱٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha