۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
بهره برداری از ۷۸۹ پروژه‌ توزیع نیروی برق در تهران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد

بهره برداری از ۷۸۹ پروژه‌ توزیع نیروی برق در تهران

همزمان با ایام گرامیداشت چهل و پنجمین فجر، ۷۸۹ پروژه‌ شهری و روستایی در مناطق ۲۲گانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعتباری افزون بر ۲۰۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: پروژه‌های بهینه سازی، توسعه و احداث شبکه‌های برق روستایی و شهری با هدف رفع ضعف ولتاژ، افزایش قدرت مانور و قابلیت اطمینان شبکه در زمره مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به افزایش سه برابری تعداد کنتورهای هوشمند در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یکسال گذشته افزود: در ابتدای سال ۱۴۰۱ رویت‌پذیری مشترکان دیماندی این شرکت نزدیک به ۷۰ درصد بود که هم اکنون ۹۱درصد از مشترکان دیماندی در تعرفه‌های مختلف در این شرکت رویت‌پذیر هستند و از این میزان ۴۰ درصد نیز کنترل پذیر هستند و در تلاش هستیم تا این آمار ارتقا یابد.

شهابی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در تأمین برق پایدار برای مردم شهرستان‌های استان تهران، قدردانی کرد و خواستار بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای استمرار خدمت‌رسانی بی‌وقفه و حداکثری به مشترکان تحت پوشش شد.

کد خبر: ۲۷۱٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha