۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
حوزه های تولید، توزیع و تامین مایحتاج عمومی مردم ارزیابی شود
وزیر صمت تاکید کرد

حوزه های تولید، توزیع و تامین مایحتاج عمومی مردم ارزیابی شود

رضا رحمانی، گفت: تولیدکنندگان با روحیه، نشاط، انگیزه و امیدواری فعالیت می کنند و مسئولان باید، بعد از اتفاقات اخیر ارزیابی کاملی از حوزه های تولید، توزیع و تامین مایحتاج عمومی مردم و تامین مواد اولیه داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور، اظهار کرد: مرور برنامه ها در روزهای پایانی سال از لحاظ تامین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم، تنظیم بازار، حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال و سایر برنامه ها از جمله برنامه های اساسی این گردهمایی است.

رضا رحمانی، افزود: هماهنگی مسایل سازمان‌های صمت استان‌ها در سطح کلان و وزارتخانه در این گردهمایی باید انجام شود.

وی با یادآوری شهادت سردار قاسم سلیمانی اضافه کرد: همان‌گونه که این شهید بزرگوار خود را وقف اسلام، نظام و میهن مان کرده بود، هر یک از ما مسئولین نیز مکلفیم برای اعتلای کشور این رویکرد را مورد توجه جدی خود قرار دهیم.

رحمانی ادامه داد: به هر کسی که در این شرایط خطیر مسئولیت پذیرفته و صادقانه خدمت می کند، باید تبریک گفت.

وزیر صمت تصریح کرد: امروز شما مسئولین در خط مقدم جبهه و جنگ اقتصادی هستید، همگرایی و اتحاد باید ایجاد بشود، انسجام خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت ضروری است.

رضا رحمانی در گردهمایی روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور، گفت: وزارت صمت در حل بسیاری از مشکلات کشور می تواند موثر واقع شود و باید وقت بگذاریم و تدبیر کنیم و این یک فرصت است.

رحمانی خاطرنشان کرد: این گردهمایی باید نقطه عطفی در پیشبرد برنامه های این وزارتخانه شود چرا که تاریخ در آینده درباره مسئولیت امروز ما قضاوت خواهد کرد، تا روزی که می توانیم باید تلاش کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بعد از اتفاقات اخیر باید ارزیابی کاملی از حوزه های تولید، توزیع و تامین مایحتاج عمومی مردم و تامین مواد اولیه داشته باشیم.

رحمانی افزود: تولیدکنندگان با روحیه، نشاط، انگیزه و امیدواری فعالیت می کنند و به حول و قوه الهی وضعیت بهتر هم می شود.

کد خبر: ۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha