۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
افزایش ۱۷ درصدی قیمت رمزارز چینلینک طی ۲۴ ساعت!
تحلیل بازار رمزارز؛

افزایش ۱۷ درصدی قیمت رمزارز چینلینک طی ۲۴ ساعت!

رمزارز چینلینک (لینک) موفق شد طی شبانه روز گذشته، بیش از ۱۷ درصد سود آوری برای سرمایه گذاران خود به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ رمزارز چینلینک (لینک) موفق شد طی شبانه روز گذشته، بیش از ۱۷ درصد سود آوری برای سرمایه گذاران خود به ارمغان بیاورد. دلیل این میزان افزایش قیمت، فعال شدن ناگهانی توکن های ذخیره شده در کیف پول های رمزارزی و ورود آنها به بازار معاملات اعلام شده است.

به گفته کارشناسان، بخش عمده ای از ۵.۳۸ میلیون توکن لینک طی شبانه روز گذشته وارد بازار معاملات شده که این میزان افزایش معاملات، منجر به افزایش قیمت شده است. در حال حاضر، هر توکن لینک به قیمت ۱۷.۸۵ دلار در بازار معامله می شود که این قیمت در اوج شبانه روز گذشته خود به ۱۸.۱۷ دلار نیز افزایش یافت.

قیمت ثبت شده برای لینک بالاترین قیمت از آغاز سال ۲۰۲۲ به این سو بوده است. با اینحال، کارشناسان معتقدند که افزایش معاملات و ورود حجم بالایی از توکن های لینک به بازار معاملات، ناشی از بی ثباتی و ایجاد فضای ترس ناشی از تنش های ژئوپولیتیک بوده که این امر، اگرچه برای برخی توکن ها همچون لینک، منجر به افزایش قیمت شد؛ اما در میان مدت به ضرر بازار رمزارزها تمام خواهد شد.

میزان معاملات توکن لینک، طی شبانه روز گذشته ۱۲۱ درصد رشد داشته که طی دو سال گذشته بی سابقه بوده است. با اینحال، پیش بینی می شود با توجه به موج مثبت ایجاد شده برای این رمزارز در کوتاه مدت، میزان این معاملات طی روزهای آتی نیز روند افزایشی خود را حفظ نماید.

کد خبر: ۲۷۱٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha