۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
صادرات کامپاند پلیمری به سفارش کشور مقصد – شرکت کارینا پلیمر

صادرات کامپاند پلیمری به سفارش کشور مقصد – شرکت کارینا پلیمر

صادرات کامپاند برای شرکت هایی مقدور است که با رعایت استاندارد در سطح بین المللی و تولید در درجه های خاص جوابگوی سفارشات بوده و توانایی تولید دارند.

به گزارش بازار،  صادرات کامپاند برای شرکت هایی مقدور است که با رعایت استاندارد در سطح بین المللی و تولید در درجه های خاص جوابگوی سفارشات بوده و توانایی تولید دارند. شرکت فناوری کارینا پلیمر پیشرو(سهامی خاص) تولید کننده کامپاند در ایران گام صادراتی در بازار کشورهای همسایه ترکیه و ترکمنستان،گرجستان،ارمنستان برداشته و توانسته به بصورت سفارشی به کشور مقصد تولید و صادرات انجام نماید و ارز آوری داشته باشد.

کامپاند پلیمری از حساس ترین مواداولیه که در صنایع تولیدی مختلف کاربرد دارد که در کیفیت بالا تولید شده و نگهداری شود. کامپاندهای پلی‌اتیلن و پلی پروپیلن مهندسی از کاربردی ترین کامپاندها در صنایع مهم مثل صنعت خودرو، صنعت الکترونیکی و صنعت ساختمان است که حساسیت خاص کیفیت در سطوح جهانی دارد. صادرات کامپاند برای شرکت هایی مقدور است که با رعایت استاندارد در سطح بین المللی و تولید در درجه های خاص جوابگوی سفارشات بوده و توانایی تولید دارند. شرکت فناوری کارینا پلیمر پیشرو(سهامی خاص) تولید کننده کامپاند در ایران گام صادراتی در بازار کشورهای همسایه ترکیه و ترکمنستان،گرجستان،ارمنستان برداشته و توانسته به بصورت سفارشی به کشور مقصد تولید و صادرات انجام نماید و ارز آوری داشته باشد.
حساسیت تولید کامپاند در درجه اول مربوط به ساختارهای مولکولی است که تولید کامپاند با رعایت استاندارد و الزامات مخصوص در دیتا شیت های مختلف و مراحل پیچیده کار تولید را سخت تر میکند. کامپاند مواد افزودنی است که دارای واکنش پذیری مولکولی جهت تولید محصولات حساس و با کیفیت عالی می باشد و لذا نباید در تولید، ضایعات داشته باشد. جهت آشنایی به معرفی برخی از کامپاندهای مهم و پرمصرف می پردازیم.

کامپاند پلیمری

کامپاند پلی‌اتیلن PE

کامپاند پلی‌اتیلن اصلی ترین و پرمصرف ترین نوع کامپاند می باشد به جهت اینکه طی سال های اخیر تولید لوله‌ های پلی‌اتیلن مخصوص آب‌رسانی و مخصوصا در فاضلاب بجای لوله های سیمانی استفاده شده و رو به افزایش است بنابراین درخواست کامپاند پلی‌اتیلن  رو به افزایش می باشد . کامپاند پلی‌اتیلن بهترین مواد برای تولید لوله های فشار قوی و لوله های فاضلاب است که در برابر ضربه‌های مکانیکی مقاومت و دوام بیشتری دارد.
کامپاند پلی‌اتیلن چند مزیت دیگر نیز دارد که به آن اشاره می کنیم، مقامت در برابر تابش مستقیم آفتاب و کیفیت عالی و قیمت مناسب در داخل کشور باعث شده در بازارهای خارجی نیز از مزیت رقابتی برخوردار باشد. شرکت فناوری کارینا پلیمرپیشرو کامپاند پلی‌اتیلن را در گرید ها با دانسیته های مختلف به صورت سفارشی با استاندارد بین المللی جهت مصرف داخلی و صادارت تولید میکند.

کامپاند پلی پروپیلن PP

از دیگر کامپاندهای پر مصرف در صنایع بزرگ و کوچک، کامپاند پلی پروپیلن است که در بازار به مواد PP  شناخته می شود و با خاصیت کامپوزیتی یعنی قابلیت خم شدن و چکش خواری بالا جهت ساخت قطعات خودرو، لوازم خانگی و سایر وسایل پلاستیکی مانند لوازم خانه و آشپرخانه ، اسباب بازی و ظروف یکبار مصرف کاربرد دارد. کامپاند PP به نسبت سفارش محصولات در رنگ بندی مختلف تولید شده که رنگ سفید، مشکی، رنگ های پاستیلی، بیرنگ کریستالی یا همان شیشه ای بیشترین درخواست سفارش را دارند. و همچنین به دلیل انعطاف پذیری و خواصی چون شفافیت  برای تولید ورق طلق صحافی و در تولید لوازم التحریر نیز بسیار کاربردی است. شرکت فناوری کارینا پلیمرپیشرو با تولید باکیفیت ترین مواد PP توانسته رضایت سفارش دهندگان را به خود جلب کند و طی چند سال اخیر جزو اصلی ترین شرکت های پلیمری مطرح در کشور می باشد.

کامپاند مهندسی

کامپاند مهندسی

از اصطلاحات دیگر که در تولید کامپاند پلیمری استفاده می شود، کامپاند مهندسی است که با توجه به ترکیبات خاص و سفارشی تولید می شود مثلا برای تولید قطعات خاص که نیاز به پارامتر مقاومت، سایش، طول عمر و واکنش پذیری در مقابل حلال های مختلف با توجه به نیاز سفارش دهنده است به عبارت دیگر کامپاند مهندسی شده مواد سفارشی است که با افزودنی‌ معدنی، الیاف و پودر تالک، میکا و… با توجه به سفارش تولید شده اند که باعث افزایش کیفیت محصول نهایی درسطح عالی و مطلوب می شود. شرکت تولیدی فناوری کارینا پلیمرپیشرو افتخار دارد کامپاندهای مهندسی با توجه به نیاز مشتریان قطعات براساس استاندارد خاص تولید و رفع نیاز نماید.
از انواع کامپاندهایی که در صنایع به مصرف می رسد، میتوان به کامپاند تقویت شده با الیاف شیشه، کامپاندهای پرکننده، کامپاند عایق صوتی و کامپاند تمیزکننده رئولوژیکی اشاره کرد که با ویژگی خاص برای تولید محصولات مختلف کاربرد دارد.

کامپاند PP

مزایای استفاده از کامپاند

کامپاند جهت مقاومت بالا و ضربه پذیری در دماهای معمولی و منفی استفاده می شود البته مزایای دیگر نیز برای مصرف کننده دارد:
مقرون به صرفه بودن از جهت مصارف مختلف برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی کالای با کیفیت
پخش یکنواخت و استاندارد دوده
مقاومت محصول تولیدی در برابر نور مستقیم خورشید
ساخت محصولات با کیفیت سطح جهانی

کاربرد و مصارف کامپاند

با در نظر گرفتن خواص و ویژگی‌های کامپاند ها مثل مقاومت، واکنش پذیری و دیگر خواص در در موارد زیر در صنایع تولیدی مختلف قابلیت مصرف دارند:
تولید لوله‌های فشار قوی و آب رسانی
لوازم و قطعات خودرو 
لوازم خانگی، وسایل و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی
قطعات الکتریکی و الکترونیکی
تولید ظروف یکبار مصرف
تولید لوله های آب و فاضلاب‌

قیمت کامپاند

اصلی ترین اولویت تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی، تامین مواد اولیه پلاستیک و افزودنی ها مخصوصا  کامپاند برای افزایش کیفیت مطلوب با مقرون به صرفه و سهولت دسترسی می باشد. قیمت تمام شده در تولید کامپاند پلیمری مخصوصا پلی پروپیلن یا پلی اتیلن پ پ بستگی به قیمت مواد شیمیایی به کار رفته در آن دارد یعنی قیمت پلیمر پایه، تاثیر مستقیم در قیمت کامپاند و مواد شیمیایی مرتبط و ترکیبی دیگر دارد. همچنین نوسانات شدید ارز و نوع تولید در شرکت های سازنده کامپاند در تغییرات قیمت موثر است. کاربردهای زیاد کامپاند پلی پروپیلن در صنایع مختلف باعث شده در بازار معاملات و حتی در سطح جهانی رقابت زیادی بوجود آورد و قیمت، نقش اصلی در مزیت رقابتی داشته باشد.
کیفیت کامپاند مهترین عاملی است که شرکت های برتر را از دیگر شرکت ها متمایز میکند و توجه به نوع سفارش و استاندارد مواد به کار رفته در کامپاند توسط شرکت های تولید کننده نیز متفاوت بوده و با بررسی آن کامپاند با کیفیت از بی کیفیت درجه دوم آن تشخیص داده شود.

تولیدکننده کامپاند

تولید کامپاند

فرایند تولید کامپاند، فرآیندی نسبتا پیچیده است از مرحله ذوب که بصورت تخصصی بوده و دستگاه ترکیب مواد شیمیایی با توجه به سفارشات تا خروجی کامپاند و نگهداری نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. تولید انواع کامپاند پلیمری دارای حساسیت ویژه است البته برای تولیدکنندگان کامپاند که توانسته اند رضایت بازارهای داخلی را کسب کنند می توانند درخواست های خارج از کشور را نیز پوشش دهند. با صادرات کامپاند پلی‌اتیلن و کامپاندPP میتوانیم در سطح جهانی رقابت کنیم و حداقل در بازارهای کشورهای همسایه جایگاه صادرات مواد پلیمری را توسعه دهیم. کیفیت در سطح بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه برندینگ در اولویت اصلی این کشورها می باشد.

جمع بندی

کامپاند پلیمری در انواع گریدهای اکستروژن ، تزریقی و بادی تولید می شود و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند و بهترین مواد مصرفی شناخته می‌شود که جهت ارتقا کیفیت محصول نهایی پلاستیکی، بهبود شرایط تولید و ارائه محصولات با کیفیت ممتاز استفاده می شود. تولیدکنندگان کالای با کیفیت از افزودنی کامپاند پلیمری بهره می برند و اهمیت رضایت مصرف کنندگان را در نظر دارند. برای ورود به بازار جهانی در صنایع مختلف به تولیدکنندگان کوچک ومتوسط  توصیه می شود از کامپاند پلیمری استفاده کنند به دلیل کیفیت بالا تا محصولات خود را در سطح بازار جهانی عرضه کنند بنابراین زمانی از کامپاند پلیمری صحبت میکنیم یعنی کیفیت بالای کالای نهایی بنابراین تولیدکنندگان با دغدغه ی کیفیت میتوانند  به بازارجهانی دست یابند و پایدار باشند.

در صورت درخواست سفارش به سایت شرکت کارینا پلیمر karinapolymer.com مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۷۱٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha