۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
پرداخت تسهیلات برای ساخت ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد روستایی در دولت سیزدهم
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن:

پرداخت تسهیلات برای ساخت ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد روستایی در دولت سیزدهم

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از پرداخت تسهیلات مسکن روستایی توسط آن بانک به ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد به میزان ۶ هزار و ۳۱۶ میلیاردتومان خبر داد.

به گزارش بازار، سیدمحسن فاضلیان جزئیات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی توسط آن بانک را تشریح کرد و گفت: در طی دولت سیزدهم در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به تعداد ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد به مبلغ ۶ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده‌ است.

عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن در بیان جزئیات پرداخت‌ها و مبلغ تسهیلات مسکن روستایی که چندین نوبت افزایش یافت، توضیح داد: از شروع دولت سیزدهم و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن پرداخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان به‌ازای هر واحد یکصد میلیون تومان به این بانک در قالب جزء ۱۰ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و از محل منابع داخلی بانک تکلیف شد.

به گفته فاضلیان، در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۳ هزار و ۶۲۱ واحد به مبلغ یک‌هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۶ هزار و ۱۳۳ واحد به مبلغ ۷۰۲ میلیارد تومان پرداخت شد که در مجموع در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغ پرداخت شده تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک مسکن به ۱۹ هزار و ۷۵۴ واحد به مبلغ ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی یادآور شد: با افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ به‌ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران و ابلاغیه بانک مرکزی، این بانک از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون مبادرت به پرداخت تسهیلات به ۲۳ هزاره ۷۹۱ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان کرده است

کد خبر: ۲۷۱٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      سلام چرا بانک مسکن شهرستان آشتیان متمم وام مسکن روستایی نمیده