۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به مزارع پرورش ماهی استان سمنان اختصاص یافت
مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به مزارع پرورش ماهی استان سمنان اختصاص یافت

سمنان– مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به مزارع پرورش ماهی استان اختصاص یافت، گفت: این تسهیلات باهدف تجهیز مزارع آبزی‌پروری اختصاص داده‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام فلاحی لیما ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون به مزارع پرورش ماهی این استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: این تسهیلات باهدف تجهیز مزارع آبزی‌پروری به دستگاه‌های هواده، درام فیلتر و بیوفیلتر و سایر تجهیزات فیلتراسیون ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه رونق تولید مهم‌ترین رویکرد این سازمان در ارائه تسهیلات است، تصریح کرد: افزایش بهره‌وری از آب و ارتقای میزان تولیدات در واحد سطح از اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان با تأکید بر اینکه با مکانیزه کردن مزارع می‌توان از تأسیسات و امکانات زیربنایی موجود حداکثر بهره‌برداری را داشت، یادآور شد: ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه آبزی‌پروری در این استان وجود دارد که باید به‌کارگیری شوند.

فلاحی لیما بابیان اینکه مکانیزه کردن مزارع آبزی‌پروری یکی از اهداف شیلات در سال جهش تولید است، ابراز کرد: این طرح نقش مؤثری در افزایش تولیدات ماهی استان سمنان ایفا می‌کند.

کد خبر: ۲۷٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha