۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
رویکرد برنامه‌های دهه فجر، امیدآفرینی با محوریت جامعه کار و تولید است
معاون وزارت تعاون:

رویکرد برنامه‌های دهه فجر، امیدآفرینی با محوریت جامعه کار و تولید است

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی با محوریت جامعه کار و تولید کشور است.

به گزارش بازار، محمد چکشیان در نشست خبری تبیین برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیته اظهار داشت: در تمام استان‌ها کمیته‌های کارگری و کارفرمایی با محوریت امیدآفرینی در ایام‌الله دهه فجر شکل‌ گرفته است.

وی افزود: جامعه کارگری ستون فقرات تولید هستند. این قشر پرتلاش مهم‌ترین اثر را در رشد تولید دارند و هر خدمتی برای این عزیزان وظیفه ماست.

چکشیان با بیان اینکه سیاست‌های گرامیداشت دهه فجر، اجرای برنامه‌های نشاط‌آفرین در مجموعه‌های کارگری و تولیدی است، گفت: مشارکت حداکثری تشکل‌ها و نهادهای مردمی در راستای سیاست‌های مردمی‌سازی دولت نیز در دستور کار است.

معاون وزیر کار با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر نگاه خوشبینانه به آینده، اظهار داشت: تقویت انگیزه و امید در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های جشن‌های دهه فجر است.

وی تأکید کرد: روایت راه طی‌شده و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم و قشرهای مختلف بازگو شود.

چکشیان گفت: خوداتکایی و باورمندی در جامعه تولید کشور دیده می‌شود و این افتخارآفرینی باید در رسانه نیز تبیین شود.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد مرکزی دهه فجر، کمک به افزایش مشارکت پرشور در انتخابات را از دیگر راهبردهای برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: اراده مردمی در چهار دهه گذشته محور پیشرفت نظام اسلامی بوده است.

وی، راه‌اندازی میزهای خدمت، برپایی مواکب خدمت، برگزاری مجموعه مسابقات ورزشی در حوزه جامعه کارگری و افتتاح مجموعه‌های مختلف در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از اقدامات کمیته کارگری و کارفرمایی در دهه فجر ۱۴۰۲ عنوان کرد.

کد خبر: ۲۷۱٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha