۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان در بوشهر افتتاح خواهد شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان در بوشهر افتتاح خواهد شد

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال، ۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان در بوشهر افتتاح خواهد شد.

علی باستین پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست مسئولان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصادی دارای ظرفیت های ارزشمندی است که استفاده بهینه از این پتانسیل ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در دو و نیم سال اخیر، گام‌های بلندی برای رونق واحدهای تولیدی در استان بوشهر برداشته شده و تسهیلات خوبی نیز برای توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شده است.

باستین یادآور شد: در دهه فجر امسال پروژه های متعدد اقتصادی در جای جای استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شوند که در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان نیز بسیار موثر است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح ۸۲ پروژه بزرگ اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

باستین گفت: همچنین ۲۵ پروژه اقتصادی نیز با سرمایه گذاری ۸۲ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح استان بوشهر اجرایی می شود.

کد خبر: ۲۷۱٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha