۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزشی معلولان

تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزشی معلولان

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزشی معلولان به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، حمید طریفی‌حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به جذب ۵۲۵ نفر از ردیف ۱۰۰۰ نفری مربی امور آموزشی معلولان با برگزاری آزمون استخدامی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به‌زودی برای جذب ردیف‌های باقی‌مانده برگزار می‌شود.

طریفی‌حسینی افزود: جذب نیروی توانبخشی یکی از اتفاقات مهم در مدارس استثنایی بود. کسانی در سومین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در ۲۱ مهر ۱۴۰۲ تحت عنوان آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولان برگزار شد، می‌توانستند شرکت کنند که دارای مدرک تحصیلی کاردرمانی و گفتاردرمانی بودند.

وی با بیان اینکه از ۲۴۱۶ نفری که در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند ۱۶۷۳ نفر در روز برگزاری در جلسه آزمون حاضر شدند، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۱۶۸ داوطلبی که به عنوان چندبرابر ظرفیت معرفی شده بودند ۵۲۵ نفر در مرحله اول آزمون پذیرفته شدند و مرحله تکمیل ظرفیت برای مابقی ردیف‌های باقی‌مانده از ۱۰۰۰ ردیف استخدامی به زودی برگزار خواهد شد.

طریفی‌حسینی افزود: دفترچه مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولان طی روزهای آینده و بعد از تمهید مقدمات آزمون استخدامی که وزارتخانه در اسفند می‌خواهد داشته باشد، منتشر می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به زودی انجام می‌شود، گفت:وزارتخانه که از تمهید مقدمات آزمون استخدامی اسفندماه فارغ شود، مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مربی آموزش امور معلولان را هم اعلام می‌کنیم تا مابقی کسانی که به نحوی یا نمره علمی لازم را نیاورده یا امتیاز لازم در کد رشته - محل را کسب نکرده‌اند، شانس مجددی در تکمیل ظرفیت پیدا کنند.

کد خبر: ۲۷۰٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha