۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
وزارت کار مسئول تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی و نظارت بر اجرای قوانین است
معاون وزارت تعاون:

وزارت کار مسئول تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی و نظارت بر اجرای قوانین است

معاون وزارت تعاون گفت: در حوزه روابط کار، تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی، نظارت بر اجرای قوانین، بازرسی از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی و برگزاری جلسات شورای عالی کار مدیریت می‌شود.

به گزارش بازار، هیات عالی کارگری جمهوری بلاروس با «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از تشکل‌های کارگری دیدار کردند.

رعیتی‌فرد در این دیدار که سفیر جمهوری بلاروس در ایران نیز حضور داشت، با اشاره به حمایت‌های دولت از توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کشور، گفت: تشکل‌ها در اتخاذ تصمیمات حوزه کار در جمهوی اسلامی ایران اثرگذارند و در جلسات به‌عنوان عضو اصلی حضور دارند.

وی افزود: در حوزه روابط کار تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی، نظارت بر اجرای قوانین، بازرسی از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی و برگزاری جلسات شورای عالی کار مدیریت می‌شود.

معاون وزیر کار با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور، گفت: مجمع عالی نمایندگان کارگری، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری و شورای اسلامی کار نمایندگی مطالبات کارگران را در سطح ملّی برعهده دارند.

رعیتی‌فرد، توسعه روابط با جمهوری بلاروس را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: همراهی دو کشور در مجامع بین‌المللی می‌تواند به پیشبرد اهداف و برنامه‌ها کمک کند.

در این دیدار رئیس مجمع عالی کارگری جمهوری بلاروس، سفیر بلاروس در تهران و جمعی از مدیران تشکل‌های کارگری دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای توسعه روابط تشکل‌های دو کشور در میان گذاشتند.

کد خبر: ۲۷۰٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha