۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
آموزش از وظایف خطیر واحد منابع انسانی در هر سازمان است
مدیر منابع انسانی شرکت بیتامین استرآباد:

آموزش از وظایف خطیر واحد منابع انسانی در هر سازمان است

گرگان- ساوری، مدیرمنابع انسانی شرکت بیتامین استرآباد با بیان اینکه آموزش به نیرو در این مجموعه مولفه مهمی است، گفت: این سازمان در پی جذب نخبگان دانشگاهی و پرورش نیروهای متخصص و حرفه ای است.

علیرضا ساوری گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مجموعه بیتامین فعالیت خود را در سال ۹۷ با ۵۰ نیرو آغاز کرد اما در حال حاضر ۹۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت در رسته های مختلف شغلی هستند.

مدیر منابع انسانی شرکت بیتامین استرآباد افزود: سیاست شرکت بیتامین استرآباد با توجه به شرایط اقتصادی نامساعد در جامعه این است که هیچ نیرویی تعدیل نشود و پرسنل جشن بازنشستگی خود را در این مجموعه بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش یکی از وظایف خطیر واحد منابع انسانی در هر سازمانی است، یادآور شد: مجموعه بیتامین استرآباد در تلاش است با آموزش تخصصی، نیروهایی مجرب و کارآمد تربیت کند.

به گفته ساوری، شرکت بیتامین استرآباد بستر آموزش را برای پرسنل خود فراهم کرده، همچنین نخبگان دانشگاهی که سابقه فعالیت در صنعت نداشته نیز در این مجموعه جذب خواهند شد.

استفاده از نیروهای نخبه دانشگاهی

وی ادامه داد: یکی از اهداف شرکت، استفاده از نیروهای نخبه دانشگاهی بومی و غیر بومی و جذب آنها در خانواده بیتامین است.

مدیر منابع انسانی شرکت بیتامین استرآباد با بیان این موضوع که شرایط رفاهی برای پرسنل این مجموعه فراهم بوده، اضافه کرد: حقوق و مزایا پرسنل طبق قانون اداره کار پرداخت می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، شرکت بیتامین استرآباد با ایجاد صندوق اعتباری در سازمان خود سعی کرده تا برخی مشکلات مالی کارکنان را برطرف کند.

ساوری با بیان اینکه شرکت بیتامین ۱۷ مدیر میانی دارد، خاطرنشان کرد: در این مجموعه زمینه ارتقا شغلی برای افراد فراهم است.

وی اضافه کرد: تعدادی از مدیران میانی این سازمان از کارشناسان خبره بودند که جایگاه شغلی آنها ارتقا یافته است.

کد خبر: ۲۷۰٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha