۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
صنعتگران پای داخلی‌سازی ایستاده‌اند
وزیر کشور:

صنعتگران پای داخلی‌سازی ایستاده‌اند

وحیدی، وزیر کشور در آیین تحویل هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به وزارت کشور گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی روز به روز در جهت داخلی سازی قدم برمی‌دارند که یک کار ارزشمند از حیث صنعت است.

به گزارش بازار، احمد وحیدی روز یکشنبه در آیین تحویل هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به وزارت کشور اظهار داشت: یکی از نیازهایی که شهرها و روستاها دارند دستگاه‌های آتش نشانی، حمل زباله، تانکر آب و جاروکن است در همین راستا قراردادی که سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با ایران خودرو دیزل بستند تحویل هزار دستگاه کامیونت بود که می‌تواند این خدمات را ارایه کند.

وی افزود: اولویت ما تامین دستگاه‌های آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها در حوزه شهری و روستایی است که اکنون این هزار دستگاه بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت مشاورت قراردادهای متعدد دیگری با ایران خودرو دارد گفت: امروز با تحویل هزار دستگاه کامیونت، بخشی از این قراردادها محقق شد.

وی عنوان کرد: در خصوص تاکسی‌های گازسوز، تاکسی‌های برقی و اتوبوس‌ها قراردادهای مختلفی سازمان شهرداری‌های وزارت کشور دارد که ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی مورد نیاز شهرداری کرج است که این تعداد خودرو در حال آماده سازی است.

وحیدی بیان داشت: همچنین در حوزه ون نیز قراردادهایی به امضا رسیده است که بخشی تحویل و بخشی دیگر تحویل خواهد شد.

وی با قدردانی از صنعتگران گفت: از عزیزان در صنعت تشکر می‌کنیم که پای صنعت و تولید داخل در سال رشد تولید ایستاده اند و روز به روز در جهت داخلی سازی قدم بر میدارند یک کار ارزشمند از حیث صنعت، خرید از داخل برای توسعه صنعت داخلی، رفع نیاز و ارایه خدمات بهتر به شهروندان است

وزیر کشور ابراز داشت: ترجیح ما این است که از تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی حمایت شود تا تولید داخل رونق گیرد ضمن اینکه خرید ما بزرگ‌ترین حمایت از صنعتگران است تا از این طریق ظرفیت تولید افزایش یابد.

کد خبر: ۲۷۰٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha