۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
شش سایت جدید مخابراتی در محمودآباد ایجاد می شود
مدیرکل ارتباطات مازندران:

شش سایت جدید مخابراتی در محمودآباد ایجاد می شود

محمودآباد- اعزی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: شش سایت جدید مخابراتی برای ارتقای وضعیت ارتباطی در شهرستان محمودآباد ایجاد می شود.

اسماعیل اعزی در حاشیه سفر استاندار به محمودآباد در گفت وگو با خبرنگار بازار از تصویب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی شهرستان محمودآباد خبر داد و با اشاره به برنامه های متنوع اداره کل متبوع خویش در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: به همین منظور طی نشستی که با مجموعه همکاران در مخابرات منطقه مازندران و اپراتور های تلفن همراه داشتیم در دو حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی جهت تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شد.

اعزی در ادامه خاطرنشان کرد در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخرود اپراتور مربوطه نشست هایی با شهرداران این شهرها داشته است و نیاز است تا تفاهم نامه مربوطه انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ضمن اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی پروژه فیبر نوری در این شهر افزود: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتباری برای نصب چهار سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخرود و دو سایت در روستاهای علی آباد و شومیا و بونده در نظر گرفته شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه ها نیز آغاز خواهد شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان مازندران در خصوص اجرایی شدن این پروژه ها همکاری شهرداری این شهرها و دستگاه های اجرایی مرتبط را در تسریع پروژه ها بسیار موثر دانست.

کد خبر: ۲۷۰٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha