۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
گلستان ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا دارد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

گلستان ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا دارد

گرگان- شاهمرادی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: این استان ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا شاهمرادی صبح شنبه در نشست با گروه خبری فجر گلستان که به مناسبت دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تشکیل شده است،  اظهار کرد: ۷۰ واحد صنعتی راکد استان طی دو سال گذشته با اشتغال ۶۲۴ نفر احیا شده است.

وی افزود: در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان ۶۴۲ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا در گلستان وجود دارد، گفت: اکنون ۳۸۴ طرح فعال است و پیش بینی می شود با افتتاح این طرح ها برای سه هزار و ۴۱۲ نفر اشتغالزایی شود.

وی بیان کرد: ۱۲۰ پرونده برای خلأ ید افرادی که از زمین واگذار شده استفاده می کنند تشکیل و طی هفت جلسه داوری، ۵۲ هکتار شامل ۸۵ قرارداد، خلأ ید شده است.

شاهمرادی تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۴۳۷ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل چهار برابر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: طی دو سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از منابع استانی و ۳۷ میلیارد تومان از منابع ملی صرف شده است.

وی گفت: طی دو سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان منابع بلاعوض از طریق سازمان صنایع کوچک به گلستان تخصیص یافته است.

شاهمرادی بیان کرد: طی دو سال گذشته ۳۴۴ میلیارد تومان از منابع شهرک سازی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل ۴.۵ برابر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان یادآور شد: در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه افتتاحی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و سه پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۷۰٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha