۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
 حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی زنجان ۳۲ درصد کاهش دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی زنجان ۳۲ درصد کاهش دارد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سه ماهه سالجاری حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی استان بیش از ۳۲درصد کاهش دارد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: در راستای الکترونیکی و اینترنتی شدن خدمات دولت سامانه جامع روابط کار توسط سازمان طراحی و راه اندازی کرده است.

وی اظهار کرد: سامانه جامع روابط کار در استان زنجان از اسفند ماه ۹۹ آغاز به کار کرده و کارگران برای ثبت شکایات باید در ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و احراز هویت شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: کارگران سپس از طریق سامانه کد کاربری و گذرواژه به شماره همراه متقاضی ارسال می‌شود که از طریق آن می‌تواند وارد پروفایل کاربری خود شده و ثبت شکایت کنند. 

یوسفی تاکید کرد: وظیفه اصلی اداره کار تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، کمک به توسعه تولید و پیشگیری از ایجاد تنش در محیط‌های کارگری است.

وی افزود: طی چند سال اخیر شکایت بین کارگر و کارفرما کاهش یافته و با راه اندازی این سامانه هم روند کارها تسریع می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و یاد آور شد: خوشبختانه طی سه ماهه سالجاری حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی استان بیش از  ۳۲درصد کاهش دارد. 

یوسفی تاکید کرد: از سال ۹۲ تاکنون با انجام رعایت اصول بهداشتی و فنی حوادث کار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان کاهش قابل توجهی داشته است.

کد خبر: ۲۷٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha