۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
اخبار ضد مجلس در فضای مجازی ساخته و پرداخته جریانات سیاسی و افراد است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

اخبار ضد مجلس در فضای مجازی ساخته و پرداخته جریانات سیاسی و افراد است

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اجتماعی در خصوص تخریب مجلس با استناد به آمار سامانه شفافیت، گفت: سایت هایی که چنین اطلاعاتی را منتشر می کنند، ساخته و پرداخته جریانات سیاسی و افراد است.

به گزارش بازار، مهدی عیسی زاده در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه، ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چند صباحی است که برخی کیان مجلس انقلابی را هدف گرفته اند و اسم رمز آن ها برای تخریب خانه ملت، آمارسازی کاذب با استناد به سامانه شفافیت آراء نمایندگان است.

نماینده مردم میاندواب در مجلس تصریح کرد: شفافیت و تحقق این شعار، سند افتخار مجلس انقلابی است و ما به این دلیل با این موضوع موافق بودیم که واقعیت مجلس به مردم و افکار عمومی منتقل شود نه اینکه دستاویزی برای تخریب نمایندگان آن هم آن دسته از نمایندگانی که خود حامی و بانی طرح شفافیت بودند.

وی ادامه داد: امروز آماری از حضور و غیاب نمایندگان در فضای مجازی منتشر می شود که مبنا و هدفی جز تشویش اذهان عمومی و جایگاه مجلس شورای اسلامی نیست.

عیسی زاده خطاب به رئیس مجلس گفت: شما که از جایگاه هیات رئیسه در هر جلسه آمار حضور و غیاب نمایندگان را از پشت تریبون اعلام می کنید، قطعا آمارهای منتشر شده در فضای مجازی را تائید نخواهید کرد ولی لازم است به صورت رسمی در فضای مجازی واکنش نشان دهید.

وی تأکید کرد: افتخار من این است که حتی یک لحظه و یک جلسه هم غیبت غیرموجه نداشتم و اگر در مواردی نیز در صحن علنی نبوده ام به دلیل فعالیت های کمیسیون اجتماعی و حضور در جلسات کمیته امداد و بهزیستی و سازمان اداری و استخدامی و جلسات فراکسیون بازنشستگی و جلسات مربوط به امورات کمیسیون با اخذ مرخصی از هیات رئیسه بوده است.

عیسی زاده با بیان اینکه این موضوع فقط مختص بنده نیست بلکه سایر نمایندگان دلسوز و اثرگذار نیز به همین نحو عمل کرده اند، افزود: از هیات رئیسه انتظار دارم نسبت به آنچه در سامانه شفافیت منتشر شده از مجلس دفاع شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، تصریح کرد: به همه مردم عزیز اعلام می کنم همه سایت هایی که در فضای مجازی چنین اخبار و اطلاعاتی را منتشر می کنند، ساخته و پرداخته جریانات سیاسی و افراد است، اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و هر آنچه که هست در سایت مجلس شورای اسلامی منتشر می شود. هرکس می خواهد اطلاعات دقیق را ببیند به سایت مجلس شورای اسلامی مراجعه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز، گفت: در حال حاضر طرح ساماندهی کارکنان دولت بین مجلس و شورای نگهبان در حال بررسی و رفع ایراد بوده و در حال حاضر ایرادات شورای نگهبان به مجلس بازگشته و پس از بررسی لایحه بودجه موارد اعاده شده از شورای نگهبان به ویژه بخش تأمین منابع آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۷۰٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha