۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
حضور شهروند در بورس در انتظار حسابرسی صورت های مالی
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند اعلام کرد

حضور شهروند در بورس در انتظار حسابرسی صورت های مالی

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند متعلق به شهرداری تهران درمورد آخرین وضعیت ورود این شرکت به بازار سرمایه، گفت: منتظر حسابرسی صورت های مالی توسط حسابرسان معتمد بورس هستیم

به گزارش بازار، داود قربانیان روز پنجشنبه در این خصوص افزود: مسائل و مشکلات برند شهروند برای ورود به بورس حل شده است و در مسیر انتقال اسناد مالکیتی هستیم.

وی ادامه داد: یک سری اسناد و مبایعه نامه با شهرداری داریم که به واسطه افزایش سرمایه، اماکنی را به عنوان آورده سهامدار در اختیار شرکت شهروند، قرار داده است که انتقال این اسناد مالکیتی درحال انجام است.

به گفته قربانیان، همزمان بحث های اقتصاد سنجی هم در دستور کار است و حسابرس معتمد بورس هم باید صورت های مالی را بررسی کند و از سوی دیگر به جهت اینکه ارزش افزوده ایجاد کنیم موضوع توسعه را در دستور کار گذاشته ایم چون مردم دوست دارند سهامی بخرند که رو به رشد باشد.

مدیرعامل شهروند یادآور شد: این مجموعه یک برند سودده است و با این تصویر هم باید وارد بورس شود؛ یک بخشی هم مربوط به بحث حسابرسی و ممیزی بورس است، اما فکر می کنم در سال آینده وارد بازار سرمایه شویم.

قربانیان گفت: ۱۵۰ هزار مترمربع مجموعه فروشگاهی و انبار در تهران داریم که این سطح گسترده باعث شده تا برای حاکمیت بازوی اجرایی خوبی برای تنظیم کالا در بازار باشیم.

وی در همین راستا به توزیع مواد غذایی ضروری شهروندان همچون گوشت و مرغ و دیگر کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار در این مجموعه فروشگاهی اشاره کرد و گفت: گوشت گرم تنظیم بازار و حمایتی به صورت روزانه هرکیلو از ۲۶۰ تومان تا ۳۲۰ تومان بسته به نوع آن در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

قربانیان ادامه داد: البته با توجه به افزایش تقاضا، محدودیتی در بحث توزیع داریم که براساس سیاست های دولت حرکت می کنیم.

مدیرعامل شهروند درمورد در حذف واسطه ها و دلالان در زنجیره توزیع کالا، هم گفت: نگاه ما بهره گیری از ظرفیت شرکت های اصلی است اما در برخی گروه کالاها مانند ظروف و اجناس پلاستیکی، مجبور به استفاده از واسطه ها هستیم.

وی با بیان اینکه تمایل به همکاری با تولیدکننده های اصلی در کشور داریم، گفت: با افتتاح فروشگاه های جدید این سطح همکاری بالا می رود؛ یک هزار تامین کننده داریم و در شهروند ۲۲ هزار قلم کالا به فروش می رسد.

قربانیان با اشاره به فروش های همراه با تخفیف در مناسبت های مختلف در فروشگاه های شهروند، گفت: به طور طبیعی همیشه چانه زنی بین مصرف کننده و فروشنده برای خرید با تخفیف وجود دارد و ما نیز در تبلیغات خود اعلام کرده ایم کالاهای عرضه شده در این فروشگاه تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود که در این صورت مشتریان رضایت بیشتری از خرید خود خواهند داشت.

وی یادآور شد: درحال حاضر ۵۴ فروشگاه فعال در تهران، کرج و پرند داریم و برنامه ریزی شده که برند شهروند در دیگر کلانشهرهای کشور نیز فعال شود.

قربانیان درمورد فروش آنلاین هم خاطرنشان کرد: قبلا فروش آنلاین در سه فروشگاه داشتیم اما با تدابیر شهردار تهران در راستای تحقق شهرهوشمند و کاهش رفت و آمد، امروز فروش آنلاین در ۲۵ شعبه از طریق سایت شهروند و اپلیکیشن شهرزاد شهرداری انجام می شود و شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی این را هم گفت که در راستای فروش های تخفیفی مناسبتی، در روزهای پایانی سال و شب عید و همچنین اعیاد مذهبی هم سعی کردیم تخفیفات خوبی داسته باشیم و کالاهای اساسی مثل برنج و روغن را با نرخ مصوب و تنظیم بازار عرضه خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha